Projekt - Łódzkie Centrum Gier ? zainicjonowany przez Urząd Miasta Łódzi obejmuje trzy działania: uruchomienie Akademii Tworzenia Gier, Gameinkubator Studios oraz Gameinkubator Capital.…
Klienci ENERGI mogą już korzystać z kolejnej sieci płatności gotówkowych - TransKasy. Punkty oznaczone logo TransKasa są znajdują się w salonikach prasowych Kolporter, kioskach, centrach handlowych, sklepach osiedlowych.
Podręcznik akademicki „Węzły drogowe i autostradowe” został wyróżniony przez ministra infrastruktury. To praca zbiorowa pod redakcją prof. Ryszarda Krystka z Katedry Inżynierii Drogowej WILiŚ, będąca szerok
30 aparatów cyfrowych, 60 odtwarzaczy mp3, 90 odtwarzaczy dvd ? to nagrody, o które mogą walczyć początkujący użytkownicy Allegro.pl w konkursie ,,Rozkręć się". Akcja potrwa na stronach największego serwisu aukcyjnego 15 mi
Prowadząca projekt pomocy mieszkańcom jednego z najuboższych rejonów Czeczenii Polska Akcja Humanitarna utraciła dane dotyczące akcji. Dokumentację projektu odzyskali katowiccy specjaliści odzyskiwania danych z firmy Ontr
Gdzie na świecie środowisko jest najczystsze i jednocześnie warunki życia są najlepsze? W obejmującym 141 państw rankingu miesięcznika Reader’s Digest zwyciężyła „zielona“ Finlandia, a najniższą ocenę do
Miesięcznik „Twój Maluszek” ogłosił wyniki konkursu "Ulubione Produkty 2009", przeprowadzonego wśród najbardziej wymagającego jury na świecie – rodziców najmłodszych dzieci.Już po raz trz
Czasy podręcznych wentylatorków czy otwierania okien w celu zrobienia przeciągu minęły bezpowrotnie. W nowoczesnych budynkach biurowych funkcjonują zaawansowane systemy klimatyzacyjne zapewniające komfort pracy nawet wtedy, gdy
Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku - detalicznego ramienia BRE Banku SA - zdecydowało się skorzystać z usługi Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Jednocześnie aktywa zgromadzone w SFI przekroczyły 315 mln zł. Wczoraj w
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce