Rozpoczęła się kolejna, internetowa zbiórka pieniędzy na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku, zbliżający się Finał poprzedza start serwisu Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (www.aukcje
Nowa formuła i jeszcze większa liczba miast - ruszyła tegoroczna edycja akcji „Skarby Urody”, której organizatorem jest firma Rossmann.„Rossmann Show Track”, czyli specjalnie przygotowa
Zimowa aura sprzyja poszukiwaniom sposobów na rozgrzanie. Herbata z sokiem malinowym, grzane wino, a może sauna? Ta ostatnia staje się w Polsce coraz popularniejsza. Sauna to miejsce spotkań, mających jednak nieco intymny charakte
Próba ustanowienia rekordu w dziedzinie ekonomiki jazdy z nowym paliwem Shell Londyn, styczeń 2006 ? 17 stycznia 2006 r. John i Helen Taylor wyruszyli w podróż dookoła świata samochodem zasilanym nowym paliwem opraco
NetPress Digital, lider sprzedaży czasopism oraz gazet w wersji elektronicznej, 22 listopada uruchomił pod domeną www.nexto.pl przedpremierową wersję nowego serwisu. Nexto.pl stanie się pierwszą w polskim Internecie platformą,
Przygotowany przez serwis SwiatObrazu.pl film szkoleniowy "Zachwycające fotografie w technice HDRI dla początkujących" dzięki przedstawionym wyjaśnieniom, poradom i metodom pozwoli zdobyć solidne postawy do rozpoczęcia kreatywne
Już w najbliższą niedzielę – 29 maja – po raz szósty ulicami Warszawy, przejdzie Marsz dla Życia i Rodziny. Rozpocznie się o godz. 12.00 pod pomnikiem Kopernika na Krakowskim Przedmieściu. Dalej przejdzie ulic
Ruszyła kolejna edycja ankietyzacji Nauczycieli Akademickich na Wydziale Chemicznym Politechniki Gdańskiej. Tymczasem nie opadły jeszcze emocje po podsumowaniu semestru letniego. Studenci przygotowali nagrodę specjalną dla najbard
W dniu 26 i 27 kwietnia 2005 roku odbędzie konferencja Lobbing - jaka strategia i przyszłość w Polsce.Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem tą konferencję mając na uwadze problemy postrzegania jak i&
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od