18 listopada od godziny 10 rozpoczynamy w Bankier.pl relacje na żywo z expose premiera w Sejmie. Redaktorzy Bankier.pl wraz z zaproszonymi gośćmi będą na bieżąco analizować i komentować sytuację przed i po wystąpieniu premie
Pracownicy ponad 150 wrocławskich przedsiębiorstw 17 maja pobiegną alejami Parku Grabiszyńskiego w 2. edycji charytatywnego Biegu Firmowego. Dochód z tegorocznej imprezy zostanie przekazany na sfinansowanie kompleksowego leczenia
Dziecko późno zaczyna uczyć się mówić, artykułuje w sposób specyficzny, niezrozumiały i ma problemy w relacjach z rówieśnikami? To objawy autyzmu, choroby, z którą ? jeśli zostanie wcześnie zdiagnozowana ? można żyć n
W dniach 27-29 maja warto przyjechać do Parku Handlowego Bielany. Przy Parku stanie miasteczko Bridgestone – raj dla miłośników motoryzacji i wszystkich tych, dla których bezpieczeństwo na drodze to podstawa. Na
Mądremu gospodarowaniu finansami dedykowane są warsztaty pod hasłem Inteligencja finansowa. Zaplanowano cykl wykładów prowadzonych przez ekspertów z dziedziny rynków finansowych, a dla rozrywki Cashflow –
18 grudnia ruszył ogólnopolski konkurs na najpiękniejsze iluminacje w mieście i domu „Świeć się" organizowany przez Grupę ENERGA. Teraz każdy może pokazać światu swoje pięknie przystrojone drzewko i zobaczyć,
mBank wraz z towarzystwem ubezpieczeniowym Generali oferują ubezpieczenia majątkowe i NNW z 10% rabatem oraz bardzo atrakcyjne ubezpieczenie podróżne.Promocja trwa do końca sierpnia br. i dotyczy ubezpieczenia mieszkanioweg
Gdańsk, 3 kwietnia 2006 ENERGA mecenasem wydania filmu, przywołującego ostatnią wizytę Jana Pawła II w Trójmieście Już po raz trzeci Koncern Energetyczny ENERGA SA jest mecenasem wydania płyty, wspominającej wielkiego Pola
Serwis kuchnia.samsung.pl powstał z myślą o tych, którzy planują stworzyć funkcjonalną, stylową kuchnię. Strona umożliwia odbycie wirtualnej wycieczki, podczas której każdy może dobrać sprzęt oraz wystrój odpowiedni do
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró