Blisko 80% młodych Polek uważa depilację okolic intymnych za obowiązkowy punkt pielęgnacji ciała, na równi z usuwaniem włosów z nóg i pach. Niestety, u części pań depilacja wiąże się często z przykrym
164 młodych delegatów z całego świata biorących udział w Młodzieżowym Szczycie Klimatycznym w Kopenhadze podpisało Deklarację podsumowującą spotkanie. Młodzi ludzie zobowiązali się w niej do dokonania pozytywnych z
Allegro.pl w imieniu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy www.wosp.org.pl informuje o uruchomieniu jedynego oficjalnego serwisu aukcyjnego w ramach XI Finału WOŚP. Od 2 grudnia do 31 stycznia 2002 r. pod adresem ( http://aukc
Już w najbliższą środę, czyli 17 października odbędzie się kolejne Spotkanie Specjalne z cyklu „Po Robocie” organizowane przez Fundację InternetPR.pl we współpracy z warszawskim klubem Level. Jak zwykle nie
14 grudnia startuje "Świeć Się" - druga edycja konkurs na najpiękniejsze iluminacje świąteczne w Polsce. W organizowanym przez Grupę ENERGA współzawodnictwie wyłonione zostaną miasta oraz domy świecące w święta naj
Roman Jędrkowiak, dyrektor odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim, został uznany przez magazyn Media i Marketing za CMO of the Year. Wyróżniono go za długofalową strategię i konsekwencję w działaniach nad zmia
Serwis turystyczny AlleWakacje zintegrował się z Allegro.pl. Jego oferta jest teraz dostępna na stronach największej polskiej platformy handlowej Na potrzeby integracji, w Allegro.pl została utworzona nowa kategoria: &bdquo
Warszawa 07.12.2007, zostały wręczone statuetki Hybrydy Flotowe dla firm i instytucji z branży motoryzacyjnej, które w sposób szczególny dbają o ekologię i bezpieczeństwo na drogach. Zwycięzców wytypo
AlleWakacje to najnowszy projekt lidera polskiego rynku e-commerce - Grupy Allegro. Tym razem poszerza ona swoją działalność o rynek branży turystycznej. Nowy serwis oferuje dostęp do ofert sprzedaży wy
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka