Gdańsk, 3 kwietnia 2006 ENERGA mecenasem wydania filmu, przywołującego ostatnią wizytę Jana Pawła II w Trójmieście Już po raz trzeci Koncern Energetyczny ENERGA SA jest mecenasem wydania płyty, wspominającej wielkiego Pola
Program ING Banku Śląskiego zdobył uznanie Związku Banków Polskich, zdobywając nagrodę za „Najlepszy projekt 2007" w konkursie „Ambasador Gospodarki Elektronicznej, Partner roku i Projekt roku".  
Gold Glamour Disco na bogato w Krakowie! Junior Chamber International Kraków zaprasza 18 listopada do Krakowa na V Dancing w Feniksie! Impreza odbędzie się pod hasłem Gold Glamour Disco – Na Bogato! Co to oznacza d
Duża ilość balonów w trzech miejscach Polski wzbije się w niebo za sprawą pierwszej w kraju Balloniady. W konkursie organizowanym przez Allegro.pl wygra Allegrowicz którego balon pokona największą odległość. Jest o co walcz
Opublikowano trzeci zwiastun najnowszej produkcji z Borysem Szycem. Premiera zapowiedziana została na 19 marca 2015 r. Trailer można zobaczyć na dedykowanym produkcji kanale w serwisie YouTube: www.nowyserial.pl.…
Grupa Energa została sponsorem tytularnym rozgrywanych w Sopocie regat w ramach Mistrzostw Świata World Match Racing Tour. Uznawana za jedną z najbardziej widowiskowych i prestiżowych rywalizacja jachtów odbędzie się w dniach 28
Tajemnicami zakamarków kościoła św. Katarzyny w Gdańsku i nadziejami na odbudowę dzielić się będzie 10 października prof. Andrzej Januszajtis, profesor politechniki i badacz dziejów Gdańska. Zapraszamy na kolejny wykład z
48-letni Joachim Franz z Niemiec pokazał, że nie ma złych metod walki z AIDS. Batalie z nabytym zespołem braku odporności można prowadzić niekonwencjonalnymi sposobami. On wybrał sport. W tym roku miesięcznik Reader&
Nic tak nie poprawia humoru jak nowa para butów ? to prawda znana kobietom nie od dziś. Aby polepszyć samopoczucie nie tylko paniom, centrum outletowe Factory Wrocław przygotowało niespodziankę. 6 i 7 czerwca br. odbędzie się a
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od 7 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W siódmej już edycji badan