Czołowy dostawca płatności elektronicznych – Platnosci.pl ogłosił właśnie pierwszą edycję konkursu adresowanego do płacących w Internecie. Klienci sklepów oraz serwisów internetowych biorących udział w
Xella Polska otrzymała tytuł Solidny Pracodawca Roku 2006 za wzorową politykę personalną. Ta prestiżowa nagroda przyznawana jest przez „Przegląd Gospodarczy" firmom przykładającym dużą wagę do solidności zatrudn
BZWBK jako pierwszy bank wprowadza w Polsce usługę Verified by Visa na masową skalę; z dodatkowego zabezpieczenia mogą już korzystać użytkownicy debetowej AlleKarty – wydanej wspólnie z liderem polskiego rynku e-co
Wspólnie z Bankiem Handlowym w Warszawie SA oraz Fundacją \"Pomóżmy dzieciom\", największy w Polsce serwis aukcyjny Allegro.pl (http://www.allegro.pl/ ) zorganizował aukcje charytatywne (http://www.allegro.pl/dzieci), z któ
W kolejnej aukcji prowadzonej przez Wirtualną Polskę na rzecz Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, licytowane są zdjęcia z sesji „Anny dla Anny Dymnej”, oryginalna biżuteria oraz limitowane poduszki od Mic
21 października 2007, na brazylijskim torze Interlagos w Sao Paulo, odbył się ostatni start tego sezonu Formuły 1. Wyścig dostarczył bardzo wielu emocji. Tytuł Mistrza Świata, po raz pierwszy w swojej karierze, wywalczył Kimi
W Polsce na jednego mieszkańca przypada ponad jeden kilogram herbaty rocznie, co plasuje nas w pierwszej trójce Europy pod względem spożycia tego napoju. Coraz częściej wybierając konkretny rodzaj herbaty kierujemy się jej wła
Marka Dekoral stworzyła w tym roku, przed sezonem remontowym, wyjątkowy projekt promocji. Loteria konsumencka Koła Fortuny, poza kilkoma tysiącami wyjątkowo cennych nagród, oferuje swoim uczestnikom niezwykły pomysł na sz
Wraz z kalendarzowym początkiem lata Humana - producent zdrowej żywności dla dzieci i niemowląt - zwiększa dostępność do szerokiej oferty swoich produktów, w tym do mlek modyfikowanych, herbatek dla niemowląt oraz wody
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka