Skończył się 2006 rok - czas na całoroczne podsumowanie tego wszystkiego, co wydażyło się w serwisie Female.pl (http://www.female.pl).W ciagu 2006 roku Female.pl zanotowało 2,830,594 odsłon i 899,072 odwiedzin unikalnych
Nic tak nie poprawia humoru jak nowa para butów ? to prawda znana kobietom nie od dziś. Aby polepszyć samopoczucie nie tylko paniom, centrum outletowe Factory Wrocław przygotowało niespodziankę. 6 i 7 czerwca br. odbędzie się a
Siedem ekranów przeciętnego gospodarstwa domowego oczekuje na rozwiązania usług mobilnych. Ericsson Consumer Lab twierdzi że telewizja mobilna będzie najpopularniejszym serwisem multimedialnym. Ericsson Consumer Lab ogłosi
Mało kto wie, że 31 maja uznawany jest za "Dzień Bociana". Bocianie święto obchodzone jest w Polsce od 2003 roku, dzięki inicjatywie Polskiego Towarzystwa Przyjaciół Przyrody "pro Natura". Współpracujący od wielu lat z Grup�
Rossmann organizuje Festiwal „Skarby Urody”, podczas którego goście będą mogli zapoznać się z nowinkami ze świata Health & Beauty i zasięgnąć rady specjalistów. Zapraszamy mieszkańców Gda�
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy
mBank pierwszy wirtualny bank w Polsce, zaprasza wszystkich Klientów do udziału w konkursie pod nazwą z Visą do Aten. Nagrodą główną jest dwuosobowy wyjazd na Letnie Igrzyska Olimpijskie w 2004 r. W konkursie do wygrania są r�
Boże Narodzenie poprzedzają czasochłonne i wymagające dużego nakładu pracy przygotowania. W tym czasie kupujemy choinkę, planujemy świąteczne menu, a także, często w biegu, szukamy prezentów dla naszych najbliższych ? nies
Już po raz siódmy internauci serwisu Gry Wirtualnej Polski wybrali najlepsze gry komputerowe. W plebiscycie Imperatory7 – imperatory.wp.pl – udział wzięło ponad 17 tysięcy użytkowników Sieci.  
W dniu 26 i 27 kwietnia 2005 roku odbędzie konferencja Lobbing - jaka strategia i przyszłość w Polsce.Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem tą konferencję mając na uwadze problemy postrzegania jak i&