Miesięcznik „Twój Maluszek” ogłosił wyniki konkursu "Ulubione Produkty 2009", przeprowadzonego wśród najbardziej wymagającego jury na świecie – rodziców najmłodszych dzieci.Już po raz trz
Netia została nagrodzona w jedenastej edycji konkursu o Laur Infotela – za pakiet OneOffice. Wręczenie nagrody odbyło się podczas Gali Komunikacji Elektronicznej, towarzyszącej VIII Kongresowi Infotela. „Netia j
Aż czterech na pięciu polskich respondentów odbiera zjawisko nadmiernej konsumpcji jako zagrożenie dla naszego społeczeństwa. 62% polskich badanych uważa, że obecne modele ekonomiczne się nie sprawdzają, a 73% jest zdania, ż
Każdego roku 700 tys. Polek pada ofiarą przemocy. Żyją z katami, ale zazwyczaj nie zwracają się do nikogo o pomoc. Często wynika to z obaw o swoje bezpieczeństwo, jednak zwykle nie wiedzą, gdzie szukać wsparcia. Przyjęcie ko
28 listopada br rozpoczął się proces rejestracji uczestników „IV Mistrzostw Polski Inwestorów - Parkiet Challenge 2009”, organizowanych przez Gazetę Giełdy Parkiet we współpracy z Domem Inwe
Rainbow Tours opublikował właśnie skonsolidowany raport za rok 2007. Duży wpływ na wyniki miało uruchomienie oddziału na Ukrainie. Z podsumowania jasno wynika, że stale rośnie sprzedaż – również w miesiącach zi
Najtańszym sposobem opłacania rachunków za gaz, telefon czy prąd jest skorzystanie z bankowości internetowej. Tanio można je zapłacić również w kasie osiedlowego marketu. Zdecydowanie najdroższa opcja to przelew
Generali oraz PTK Centertel wprowadzają nową ofertę ubezpieczeń podróżnych i mieszkaniowych dla wszystkich klientów Orange. To kolejny efekt współpracy obu firm – liderów polskiego rynku w sprzed
Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t