Wartość sprzedanych w listopadzie wycieczek wyniosła prawie 11 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu 2007 roku, giełdowy touroperator odnotował tym samym wzrost obrotów o 80%. Bardzo duży wp
Już ponad 10 000 Klientów założyło konto w izzyBanku poprzez portal epuls.pl. izzyBank współpracuje z epuls.pl, największym portalem młodzieżowym w Polsce, już od 2005 roku. Klienci izzyBanku, a zarazem czł
Od 19 listopada członkowie klubu LifeStyle mogą za pośrednictwem swoich telefonów komórkowych swobodnie korzystać z programu lojalnościowego, jaki oferuje Super-Pharm. Darmowa aplikacja na smartfony ułatwia dostęp do przywilej
Portal finansowy Bankier.pl został uznany przez polskich inwestorów za najbardziej popularne internetowe źródło informacji o rynku finansowym. W Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów 2008, zrealizowanym przez
Jeden z najbardziej magicznych festiwali światła ? Bella Skyway Festival ? ma szansę zostać najlepszą atrakcją turystyczną Polski w 2014 roku! Weź udział w internetowym plebiscycie organizowanym przez Polską Organizację Tury
Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaproponowało Edelman Polska i Migut Media SA mediację i pomoc w zakończeniu konfliktu.Uważamy, że przebieg i atmosfera tego sporu nie służą dobrze polskiej branży public relations. Bud
Ubezpieczyciel otrzymał nagrodę w prestiżowym konkursie „Sztuka cenniejsza niż złoto”. To uznanie dla efektywnej współpracy Ergo Hestii z gdańską Akademią Sztuk PięknychNagroda została przyznana za wielo
W marcu 2015 r. weszła w życie nowa ustawa, pozwalająca na łatwiejszą organizację ślubów poza urzędem stanu cywilnego. Czy oznacza to, że ceremonia będzie mogła odbyć się w balonie lub pod wodą? Nie, miejsce musi być go
Wykrywanie korupcji jest coraz większe, natomiast nie ulegają poprawie standardy etyczne Polaków. Tolerancja wszelkich niepoprawnych zachowań jest największą bolączką naszego społeczeństwa. Owszem, potępiamy zachowania korup
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró