15 października 2006, niedziela, godz. 18.00 (wstęp od godz. 17.00)?Już za rok matura?, świąteczny ?Dzień jeden w roku? czy kwiaty we włosach, które ?potargał wiatr? ? czy żyje w Polsce choć jeden człowiek, który nie zna
Rozstrzygnięto trzecią edycję konkursu „Dom marzeń Polaka". Nagroda główna - dom jednorodzinny - stanie tym razem pod Wałbrzychem, w malowniczo położonej gminie Walim. Spełni się w ten sposób marzenie
Akcesoria samoprzylepne Command? od 3M pozwalają bez trudu zorganizować, uporządkować i udekorować każde pomieszczenie. Haczyki i rzepy szybko się przyklejają i bardzo łatwo je odkleić nie niszcząc powierzchni.…
Magdalena Czyżkowska z województwa dolnośląskiego została zwyciężczynią 11. edycji ogólnopolskiego konkursu Księgowy Roku. Na co dzień pracuje w firmie TIM SA (branża – handel, produkcja) w miejscowości S
To nie jest zwykły rower. Powstał na Politechnice Gdańskiej z myślą o ekologicznym zasilaniu lampek na świątecznej choince, która po raz pierwszy zapłonie w środę przed Urzędem Marszałkowskim w Gdańsku. Uroczystoś�
BRE Bank uzyskał najwyższe noty w IV edycji raitingu spółek giełdowych, przygotowanym przez Kapitułę Inwestorów Instytucjonalnych oraz Polski Instytut Dyrektorów. Tym samym zdobył tytuł „SPÓŁK
Wraz z kalendarzowym początkiem lata Humana - producent zdrowej żywności dla dzieci i niemowląt - zwiększa dostępność do szerokiej oferty swoich produktów, w tym do mlek modyfikowanych, herbatek dla niemowląt oraz wody
Jesteś muzykiem? Chcesz zmienić swój pub, kawiarnię, ogródek piwny w punkt muzyczny? Zgłoś się! Pierwszego dnia lata ? 21 czerwca 2015 roku Toruń po raz kolejny będzie rozbrzmiewał najróżniejszymi dźwiękami! Przed nami �
Przez trzy kolejne dni, między 2 a 4 kwietnia 2009 r., już po raz dwunasty odbywać się będą w Łodzi Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego i Video FILM VIDEO FOTO. Targi FVF to jedno z najbardziej liczących się, nie tylko w
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy