Najlepsze polskie fotografie prasowe, od najbliższego poniedziałku, oglądać będzie można na Politechnice Gdańskiej. Na wystawie pokonkursowej BZ WBK Press Foto 2010 zobaczyć będzie można ponad 150 zdjęć, a wśród nich obsy
Jakie są obowiązki biznesu wobec społeczeństwa i środowiska? Jak zmienia się rola firm we współczesnym świecie? Na te i inne pytania próbowali odpowiedzieć eksperci z całego świata podczas 6. Światowego Forum CSV (ang. Cr
Największy i najbezpieczniejszy internetowy serwis aukcyjny Allegro.pl informuje o arcyciekawej akcji zorganizowanej przy współpracy firm Shell oraz Ferrari. Już od dnia dzisiejszego, tylko na stronach Allegro.pl pod adresem:http:
W Polsce, USA czy Japonii.. niezależnie od kraju i kultury nasze życie osobiste nieustannie przeplata się z zawodowym, a specyfika niektórych profesji nie pozwala oddzielić od siebie tych dwóch dziedzin. Skąd zatem p
Lider polskiego e-commerce od dzisiaj reklamuje się nie tylko w internecie. Kampania reklamowa przygotowana przez Allegro.pl, jest pierwszą w historii polskiej branży reklamowej, tak dużą akcją spółki internetowej.Autorem pierw
Już w najbliższych weekend (15-17 maja) w Soho Factory w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Mercedes-Benz Warsaw Fashion Weekend. Jednym ze sponsorów wydarzenia jest firma Samsung, która w specjalnej strefie zaprezentuje swoj
Trzy dni obrad, ponad 110 debat i wiele imprez towarzyszących - siódma edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego za nami. Jak co roku, w dyskusjach o kluczowych dla branży energetycznej kwestiach, głos zabierali przedstawiciele G
W sobotę, 17 maja po raz 6. na całym świecie obchodzony jest Dzień Scratcha. W Polsce z tej okazji organizowanych jest aż 16 różnych wydarzeń, co daje nam drugie miejsce w Europie. Popularność tego intuicyjnego języka progra
Andrzej Wajda, Krzysztof Kieślowski, Roman Polański, Radosław Piwowarski, Wojciech Jerzy Has – to pięciu reżyserów, którzy maja szansę na Złotą Kaczkę w kategorii „najlepszy reżyser film&oacut
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró