Kostiumy są pożądane nie tylko w Halloween, andrzejki czy podczas karnawału. Polacy przebierają się coraz chętniej ? wypożyczamy stroje na urodziny, śluby oraz wieczory kawalerskie i panieńskie.…
Akcja IKEA i UNICEF „Jedno euro to majątek” trwa. Od 3 listopada do 24 grudnia 2008 sklepy IKEA przekazują 1 euro z każdej sprzedanej zabawki pluszowej na pomoc dzieciom. Sprzedano już 50 tysięcy pluszaków
Firma Nestlé zaangażowała się w Studencki Konkurs Filmów Reklamowych Kodaka, by wspierać młode talenty. W pierwszym etapie jury, spośród blisko dwustu zgłoszonych scenariuszy, postanowiło skierować do
Ma błyszczeć, świecić się i czarować. To oczywiście niedosłowne oczekiwania wobec karnawałowego stołu, na którym świetnie prezentować się będą zarówno dekoracje po minionych świętach, jak i uniwersalne el
Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaproponowało Edelman Polska i Migut Media SA mediację i pomoc w zakończeniu konfliktu.Uważamy, że przebieg i atmosfera tego sporu nie służą dobrze polskiej branży public relations. Bud
Dla niektórych bardzo istotne są szczegółowe badania sprzętu fotograficznego dotyczące najczęściej spotykanych wad, dla innych zaś analizy te nie mają istotnego znaczenia. Tak czy inaczej, jednych i drugich intere
Zakończyła się kolejna, już VI edycja akcji edukacyjnej "ENERGA - DZIECIOM? organizowanej przez Koncern Energetyczny ENERGA SA Oddział Zakład Energetyczny Gdańsk w Gdańsku. 16 czerwca w sali kinowej "Krewetki" odbędzie się ur
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka
Koncern Energetyczny ENERGA objął patronat nad organizowaną przez "Dziennik Bałtycki" - największą regionalną gazetę na Wybrzeżu - akcją "Polskie książki dla Rodaków na Białorusi", która w najbliższych dniach obejmie po
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba