Pomimo ograniczenia wydatków instytucji publicznych, dostawcy towarów i usług dla sektora publicznego w przedostatnim miesiącu bieżącego roku nie mieli powodów do zmartwień. W listopadzie liczba przetarg&oacut
W przyszłym tygodniu wystartuje intensywna kampania reklamowa serwisu nocoty.pl. Wystąpią w niej takie gwiazdy, jak Doda, Pudzian i Isis Gee, które powiedzą o sobie coś, czego zupełnie byśmy się po nich nie spodziewali.
Netia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.EFFIE to j
Już po raz piąty Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale dołączył do ogólnopolskiej akcji ?Polska Biega?. W sobotę 17 maja odbył się tam bieg, w którym udział wzięło kilkaset osób. Wydarzenie wspierała marka TEEKANNE.
Coraz częściej Polacy decydują się na egzotyczne wyprawy w zimowe miesiące. Z kolei wielbiciele białego szaleństwa wybierają się na stoki samolotem. Obok ciekawej oferty, poszukują również dobrego ubezpieczenia. Dla p
Mimo kryzysu Polacy nie zamierzają oszczędzać na świętach. Już od początku grudnia placówki handlowe i sklepy internetowe przeżywają oblężenie. Coraz częściej do zakupów prezentów wykorzystujemy Intern
Przygotowany przez serwis SwiatObrazu.pl film szkoleniowy "Zachwycające fotografie w technice HDRI dla początkujących" dzięki przedstawionym wyjaśnieniom, poradom i metodom pozwoli zdobyć solidne postawy do rozpoczęcia kreatywne
Serwis SwiatObrazu.pl udostępnił mobilną wersję serwisu przeznaczoną dla komputerów przenośnych PDA. Wersja mobilna serwisu dostępna jest pod adresem http://swiatobrazu.pl/mobile. Jej interfejs został odpowiednio zoptym
BRE Bank, ex aequo z TVN, zwyciężył w rankingu stron internetowych spółek wchodzących w skład indeksu WIG20, przeprowadzonym przez Gazetę Prawną. Było to pierwsze tego rodzaju badanie na polskim rynku.Oceny dokonali naj
Jesteśmy w Europie. Coraz częściej kupujemy takie same, nowe samochody, jak nasi zachodni sąsiedzi. Chodzimy w takich samych ubraniach, latamy tymi samymi liniami lotniczymi. Nie możemy więc oczekiwać, że w najbliższej przysz�