Podczas Targów Warmia ? Mazury EXPO w dniach 17-18 maja eksperci Silka Ytong doradzą, jak budować szybko i energooszczędnie przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów inwestycji. Elementem wyróżniającym będą wyjątkowe pokazy wz
Już po raz piąty Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale dołączył do ogólnopolskiej akcji ?Polska Biega?. W sobotę 17 maja odbył się tam bieg, w którym udział wzięło kilkaset osób. Wydarzenie wspierała marka TEEKANNE.
Wiedźmin: Versus to gra przeglądarkowa MMO nowej generacji, umożliwiająca rozgrywanie pojedynków między bohaterami znanymi z książek Andrzeja Sapkowskiego oraz bestsellerowej gry komputerowej „Wiedźmin”. Każ
Wielofunkcyjny kompleks Alchemia w Gdańsku stanie się niebawem zimową stolicą triathlonu. 28 lutego w części rekreacyjno-sportowej obiektu odbędą się pierwsze w Polsce indoorowe zawody w tej dyscyplinie ? Torus Triathlon In Da
Program ING Banku Śląskiego zdobył uznanie Związku Banków Polskich, zdobywając nagrodę za „Najlepszy projekt 2007" w konkursie „Ambasador Gospodarki Elektronicznej, Partner roku i Projekt roku".  
Znana jest już 15 półfinalistów wielkiego konkursu Wirtualnej Polski, w którym nagrodą jest 2-letnie stypendium w Warszawskiej Szkole Filmowej Bogusława Lindy i Macieja Ślesickiego. Finałowa trójka kon
mBank, wraz z rachunkiem osobistym eKONTO, został uznany przez ekspertów za najlepszy bank dla nowoczesnego Klienta. Tytuł najlepszego banku dla nowoczesnego Klienta korzystającego z konta internetowego otrzymał
Na stronach największego polskiego serwisu aukcyjnego Allegro.pl rozpoczęła się nowa akcja charytatywna prowadzona wspólnie z siecią stacji radiowych Agory. Inicjatywa pod umownym tytułem Trzeba pomóc chorym dzieciom prowadzona
Serwis aukcyjny Allegro.pl (http://www.allegro.pl) w imieniu Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (http://www.wosp.org.pl) informuje o zakończeniu działania oficjalnego serwisu aukcyjnego WOŚP 2002 działającego pod egi
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t