\"Powodzianom w Europie\" to hasło akcji charytatywnej zorganizowanej dla powodzian przez Allegro.pl (QXL Poland)i Telewizję Polską. Wylicytować można m.in. rekwizyty i kostium Michała Żebrowskiego, który zagrał rolę Geralta
Z badań TNS OBOP wynika, że świadomość żywieniowa gimnazjalistów w Polsce jest stosunkowo wysoka, jednak w niewielkim stopniu przekłada się to na ich postawy. Problem otyłości młodych ludzi w Polsce się pogłębia, a
Począwszy od uwertury i Arii Adeli z operetki „Zemsta nietoperza” Johanna Straussa oraz Koncert na róg Ryszarda Straussa, poprzez uwerturę fantastyczną „Bajka”, aż po „Małą suitę” Witol
Podobnie jak kilka innych serwisów skupionych pod marką epf.pl, Panorama Religii i Panorama Książki funkcjonują pod niezależnymi adresami - www.religie.epf.pl oraz www.ksiazka.epf.pl. To kolejny krok Panoramy Internetu w kierunku
Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłosiło listę osób nominowanych do nagrody ŁEB PR. Propozycje zbierane były wśród członków stowarzyszenia, teraz spośród nich kapituła nagrody wybierze jedn�
Grupa ERGIS, lider przetwórstwa tworzyw sztucznych w Europie Środkowo–Wschodniej, została laureatem VI edycji Ogólnopolskiego Rankingu Liderzy Eksportu. Grupa otrzymała dwie statuetki: w kategorii „Ekspansj
Zima bywa mroźna i sroga, w tym jednak jej urok. Białe płatki fruwające w powietrzu, spowite śnieżnym puchem wzgórza i mróz trzaskający pod butami. W każdym z nas drzemią wspomnienia, gdy jako dzieci nie mogliśm
Już w najbliższy piątek, 13 czerwca o godz. 10.30 w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie spotkają się przedstawiciele władz kilkudziesięciu polskich i zagranicznych miast, by rozmawiać o najważniejszych wyzwaniach współczesnyc
Świąteczne stroiki, haftowane, wyklejane bądź malowane obrazy, niepowtarzalne kartki i figurki oraz wiele innych przedmiotów, ręcznie wykonanych przez niepełnosprawnych artystów będzie można kupić na politechnicznym kiermasz
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró