Długopis z Muzeum Watykańskiego, nożyk ks. kard. Józefa Glempa, grafika Grzegorza Gaudena czy piłka Jerzego Dudka - te i wiele innych przedmiotów można wylicytować na aukcji charytatywnej w serwisie Allegro. Dochód ze sprzeda�
Wirtualne choinki, a pod nimi prawdziwe prezenty to propozycja MultiBanku na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia. Bank uruchomił specjalny serwis eventowy, który promuje MultiPasaż, nowy sklep internetowy MultiBanku. Mult
Ponad 37 Polaków ocenia swoją obecną sytuację finansową jako złą. Dodatkowo, zdecydowana większość tych, którzy sądzą, że ich sytuacja majątkowa zmieni się w nadchodzącym roku, spodziewa się jej pogorszenia. Co zamier
Najnowsze trendy, style, tkaniny i kolory. Projektanci bardzo znani, znani oraz mniej znani. Wirtualna Polska przedstawia relacje wideo z polskich i światowych wybiegów. Kobieta WP (kobieta.wp.pl) ma swój własny, niepow
Podczas IV Kongresu Gospodarki Elektronicznej Związek Banków Polskich docenił innowacyjność Banku Pocztowego.Pierwszy w Polsce internetowy sklep z lokatami Banku Pocztowego www.lokaty-online.pl otrzymał zaszczytne wyr&oacu
Co kupić na gwiazdkę dziewczynie? Z czego będą zadowoleni rodzice? Kolejne skarpetki dla chłopaka? - z takimi pytaniami chyba zmaga się każdy w okresię przedświątecznym. W rozwiązaniu dylematów, może pomóc specjalna stron
Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) w codziennej diecie powinno się znaleźć około 20–40 g błonnika, tymczasem Polacy rzadko spożywają go w takiej ilości. Zupy warzywne mogą być dobrym źródłem tego cenn
Rozpoczęła się kolejna edycja corocznego plebiscytu na „Człowieka o kolorowym wnętrzu" organizowanego przez markę Dekoral, miesięczniki Cztery Kąty i Avanti oraz serwis www.gazeta.pl. Zapraszamy do wzięcia udziału w kon
Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc
videoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej. Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak r