Pyszna, lodowa nowość Nestlé pod dobrze już znaną marką NESQUIK została wzbogacona o dodatkową atrakcję dla najmłodszych konsumentów - zestaw edukacyjnych gier "Globalne ocieplenie. Uratuj lody".Przypominamy o p
Największy polski serwis aukcyjny Allegro.pl informuje o rozpoczęciu kontynuacji akcji na rzecz powodzian (http://www.allegro.pl/powodz/), przygotowywanej wspólnie z Polską Akcją Humanitarną (http://www.pah.org.pl). Poprzednia ed
Przed nami kolejny długi weekend, podczas którego zewsząd unosić się będą smakowite zapachy. Osobom, które nie zdecydowały jeszcze, jaki rodzaj grilla wybrać, Xella Polska podaje przepis na ogrodowego grilla wymur
Kilkanaście przedmiotów w tym fotografie Angeliny Jolie i Cindy Crowford autorstwa Gilla Bensimone, amerykańskiego fotografa, pracującego dla Elle można licytować na aukcji Allegro.pl. Zyski ze sprzedanych w ten sposób prze
"MOC energii" - loteria adresowana do klientów indywidualnych Koncernu Energetycznego ENERGA SA zakończyła się 6 grudnia br. W pierwszej akcji promocyjnej w sektorze energetycznym skierowanej do tak licznej grupy od
Koncern Energetyczny ENERGA SA, największy dystrybutor energii elektrycznej w Polsce, został sponsorem tytularnym "Czarnych". Słupska drużyny w sezonie 2005/2006 występować będzie w ekstraklasie koszykówki mężczyzn pod nazwą
W niedzielę, 27 listopada o godz. 12.00, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach wystąpi podczas kolejnego poranku. W programie koncertu znajdą się dzieła kompozytorów rosyjskich, w roli solisty wystąpi
To jedyny w Trójmieście, bożonarodzeniowy koncert legendarnego chóru z Poznania. Gratka tym większa, że za pulpitem dyrygenta stanie sam Stefan Stuligrosz, chórmistrz, nauczyciel i wychowawca wielu pokoleń ch&
W krakowskim salonie KOŁO odbyło się spotkanie z czołowymi polskimi projektantami z pracowni MOHO/CODE. To kolejna inicjatywa producenta wyposażenia łazienek, mająca przybliżyć szerokiej publiczności najnowsze trendy w design
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od 7 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W siódmej już edycji badan