Warsztaty z Tomaszem Tomaszewskim - fotografuj i edytuj swoje zdjęcia z mistrzem.Już 24 i 25 stycznia w siedzibie Krakowskiej Akademii Fotografii będzie okazja spotkania się z mistrzem fotografii prasowej Tomaszem Tomaszewskim, pod
otoWakacje.pl poinformował o rozpoczęciu eksportu swych ogłoszeń. Od dziś wszystkie oferty serwisu widoczne są na stronach największej polskiej platformy handlowej – Allegro.plotoWakacje.pl to najmłodszy serwis Grupy All
Największy polski serwis aukcyjny Allegro.pl (http://www.allegro.pl) organizuje aukcję biletów uprawniających do uczestnictwa w polskiej, charytatywnej premierze filmu \"Gwiezdne wojny: część II - Atak klonów\", która odbędzi
Mariusz Mikołajek i Witold Liszkowski, artyści i wierni kibice WKS Śląsk wraz z kibicowską bracią zbudują we wrocławskim Rynku pokoje sztuki. Przez dziesięć dni przy Pręgierzu wszyscy wrocławianie będą mogli realizować s
Projekt - Łódzkie Centrum Gier ? zainicjonowany przez Urząd Miasta Łódzi obejmuje trzy działania: uruchomienie Akademii Tworzenia Gier, Gameinkubator Studios oraz Gameinkubator Capital.…
Mało kto wie, że 31 maja uznawany jest za "Dzień Bociana". Bocianie święto obchodzone jest w Polsce od 2003 roku, dzięki inicjatywie Polskiego Towarzystwa Przyjaciół Przyrody "pro Natura". Współpracujący od wielu lat z Grup�
Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku - detalicznego ramienia BRE Banku SA - zdecydowało się skorzystać z usługi Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Jednocześnie aktywa zgromadzone w SFI przekroczyły 315 mln zł. Wczoraj w
Teraz w każdej z drogerii Rossmann klienci mogą liczyć na fachową i obiektywną poradę ponad 40 ekspertów i wybitnych specjalistów z wielu dziedzin! Multimedialne kioski w drogeriach, domowe zacisze czy biuro –
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach zakończy Rok Chopinowski dwoma koncertami z udziałem laureatów ostatniego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina: w niedzielę 19 grudnia, w Katowicach, z Orki
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró