Wystartowała kolejna edycja akcji, w której Klienci polecający rachunki w mBanku mogą zdobywać atrakcyjne nagrody. Na zwycięzcę czeka samochód - sportowa Alfa Romeo MiTo.W zabawie może wziąć udział każda osoba
Teraz w każdej z drogerii Rossmann klienci mogą liczyć na fachową i obiektywną poradę ponad 40 ekspertów i wybitnych specjalistów z wielu dziedzin! Multimedialne kioski w drogeriach, domowe zacisze czy biuro –
Marka WINIARY w styczniu wprowadzi na rynek Bulion na żeberkach – aromatyczną bazę tradycyjnych, polskich dań.Pierwszy na rynku Bulion na żeberkach WINIARY skierowany jest przede wszystkim do miłośników tradycyjnej
otoWakacje.pl poinformował o rozpoczęciu eksportu swych ogłoszeń. Od dziś wszystkie oferty serwisu widoczne są na stronach największej polskiej platformy handlowej – Allegro.plotoWakacje.pl to najmłodszy serwis Grupy All
Kampania Moc piękna. Piękna moc, wprowadzająca na rynek smartfony Samsung GALAXY A, została wyróżniona przez firmę Arri - największego producenta sprzętu filmowego na świecie. Polska produkcja została zaprezentowana przez fi
mBank po raz kolejny został doceniony na forum międzynarodowym, otrzymując tytuł ?Best of Show? na tegorocznej edycji konferencji Finovate, za projekt nowoczesnych lekkich placówek bankowych. Uznanie odbiorców znalazła także ap
1. października ruszył program lojalnościowy dla Klientów Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Uczestnicy programu Member gets Member SUSem po nagrody mogą polecać znajomym ubezpieczenia samochodowe oraz turystyczne mBa
Kampania „Zaufaj wodzie kranowej”, realizowana dla firmy BRITA, zdobyła złotą statuetkę Gold Magellan w międzynarodowym konkursie 2010 Magellan Awards – Communication Campaign Competition. Poza Gold Award, proje
Zbliża się koniec roku, czas więc na podsumowania w polskiej turystyce. Mimo przeciwności, wyjeżdżamy i niestraszny nam kryzys. Zmienia się też obraz polskiego turysty, inne są jego oczekiwania. O polskich wyjazdach, turystyce
Kwiecień to kolejny miesiąc wzrostów sprzedaży w Rainbow Tours. Klienci giełdowego touroperatora kupili w tym czasie wycieczki za 6,6 mln złotych. Biorąc pod uwagę bardzo duże zainteresowanie ofertą letnią 2009, Zarzą