ING Życie zostało partnerem strategicznym Karnawału Zdrowia, który odbędzie się 4 lutego br. w centrum Warszawy, z okazji Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Akcja jest częścią kampanii ?Apetyt na życie?, prowadzonej przez
Życie na kredyt stało się modne. Polacy w tym dążeniu do dobrobytu poprzez konsumpcję na kredyt idą śladami wyznaczonymi przez inne kraje europejskie, nie zważając przy tym na globalny kryzys finansowy. W 2010 roku będziemy
W internecie można kupić wszystko. Samochód, komórkę, laptop, babcine ogórki czy nawet zeszłoroczny śnieg. O czym należy pamiętać, by "sieciowe" zakupy były przyjemne i bezpieczne radzą specjaliści Allegro.pl, lidera e- c
Ruszył nowy serwis społecznościowy Wirtualnej Polski – studio.wp.pl Wystartował serwis społecznościowy WP – studio.wp.pl. Serwis umożliwia użytkownikom zamieszczanie w sieci własnych filmów, zdjęć i innych
Już po raz jedenasty BRE Bank jest partnerem rankingu największych firm w regionie Wielkopolski - „Złote Firmy Wielkopolski”. Wieloletnie zaangażowanie BRE Banku w ten program to wyraz poparcia dla wszelkich inicjatyw,
30 sierpnia na Dworcu Świebodzkim we Wrocławiu odbył się Festiwal Kolorów. O 16.00 nad miastem spotkań uniosła sie barwna chmura stworzona przez tysiące uczestników obsypujących się proszkiem Holi we wszystkich odcieniach ma
W środę, 9 maja, wręczone zostały Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2007. Nagrody zostały przyznane w 30 kategoriach tym markom, które zdaniem respondentów biorących udział w badaniu European Tru
Największa platforma handlowa polskiego Internetu Allegro.pl rozpoczęła kampanię świąteczną. Będzie ona zachęcać Użytkowników do kupowania prezentów pod choinkę właśnie w serwisie. To największa kampania ma
Już w najbliższy weekend (13 i 14 września) Netia zaprasza na rodzinne GigaPikniki GigaKablówki w Warszawie. Będą to imprezy dla całej rodziny, podczas których odbędą się m.in. spotkania z Wiktorem Niedzickim, autorem telewi
Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaproponowało Edelman Polska i Migut Media SA mediację i pomoc w zakończeniu konfliktu.Uważamy, że przebieg i atmosfera tego sporu nie służą dobrze polskiej branży public relations. Bud