Któż nie lubi robić zakupów? Z pewnością nie kobiety. Wychodzą ze sklepów zadowolone, z rękoma pełnymi toreb, mimo że portfel świeci pustkami. Pojawia się jednak pytanie: czy takie zachowanie to zwykła rozrzutność, czy
Helsińska Fundacja Praw Człowieka (HFPC) i UNICEF, wspierane przez zespół ekspertów, zidentyfikowały kluczowe problemy dzieci i przekazały rekomendacje przedstawicielom Sejmu i Rządu.19 listopada, w przeddzień rocz
Kobiety odgrywają coraz większą rolę w realizacji celu, jakim jest zakup mieszkania lub wybudowanie domu. Trend ten jest widoczny na wszystkich etapach planowanej inwestycji, zaczynając od wyboru projektu, poprzez negocjacje cenow
Pielęgnacja skóry w okresie jesienno-zimowym jest niezwykle ważna. Jeśli o nią nie zadbamy, może dojść do pękania naczyń krwionośnych, naruszenia bariery lipidowej, przesuszania, łuszczenia, a nawet poważniejszych dolegliw
Czy w obliczu spowolnienia gospodarczego Polacy przestali jadać na mieście? Nie, ponieważ niezależnie od koniunktury i tak większość z nas je obiad w domu. Tylko 15% pracujących klientów banku wybiera w czasie pracy posiłek n
Rossmann organizuje Festiwal „Skarby Urody”, podczas którego goście będą mogli zapoznać się z nowinkami ze świata Health & Beauty i zasięgnąć rady specjalistów. Zapraszamy mieszkańców Wroc
Próba ustanowienia rekordu w dziedzinie ekonomiki jazdy z nowym paliwem Shell Londyn, styczeń 2006 ? 17 stycznia 2006 r. John i Helen Taylor wyruszyli w podróż dookoła świata samochodem zasilanym nowym paliwem opraco
W okresie letnim częściej niż zwykle bolą nas nogi. To może być poważny problem zdrowotny. Warto sprawdzić, czy nie jest on spowodowany przewlekłą niewydolnością żylną.…
Akcje pomocy prowadzone przez Ericsson Response po przejściu tsunami na Sri Lance najgłębszym z doświadczeń wolontariusza firmy Ericsson Jana Herremo. Wnioski z jego działań ratunkowych będą mogły być wykorzystane przez pols
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy