W odpowiedzi na zaptrzebowanie rynku dystrybutor marki Freixenet, firma Partner Center wprowadziła do swojej oferty wyjątkowe i eleganckie opakowanie dla wina Cordon Negro o nazwie "French Kiss". Wino Cordon Negro w opakowa
Budowanie ?baz?, przesiadywanie na trzepaku, zabawa w chowanego ? tak jeszcze niedawno dzieci spędzały czas na podwórkach. A teraz? Zdaniem 64 proc. Polaków maluchy zostają w domach, gdzie wolą grać w gry lub oglądać tv. Wedł
Niedosłuch można leczyć, ale wciąż mało o tym wiemy…
Objechać świat dookoła tankując mniej niż 35 razy to nowy cel małżeństwa Johna i Helen Taylor?ow i dowód na to, że kolejne osiągnięcia australijskiej pary podczas trwającej właśnie próby bicia rekordu, przekraczaj�
Ludzie dopuszczają się zdrad nie bez przyczyny. Monogamia nie jest dla nas naturalnym typem związku i nie tkwi w naszym DNA. Stąd niewierność, a gdzie o znalezienie nowego partnera najłatwiej? Oczywiście w Internecie. &hellip
Pyszna, lodowa nowość Nestlé pod dobrze już znaną marką NESQUIK została wzbogacona o dodatkową atrakcję dla najmłodszych konsumentów - zestaw edukacyjnych gier "Globalne ocieplenie. Uratuj lody".Przypominamy o p
?Jesteś Bogiem?, ?Róża? czy ?W ciemności?? ?Prawo i pięść?, ?Psy? czy ?Wielki Szu?? Już dziś wieczorem poznamy najlepsze polskie filmy minionego sezonu oraz najlepsze filmy sensacyjne nakręcone w Polsce po 1945 r. wyłonione
W styczniu marka WINIARY powraca z rodzinną promocją konsumencką „Kochanie przez gotowanie”. Na uczestników zabawy czekają atrakcyjne nagrody pieniężne, dziesiątki laptopów i setki telewizorów. O
Dwa kanały telewizyjne: Domo i kuchnia.tv wspólnie z Amiką ogłosiły początek przyjmowania zgłoszeń do konkursu realizowanego pod hasłem „Skandynawskie inspiracje". Do udziału w nim zapraszani są wszyscy, kt&oacu
Aż 90% Polaków jako najważniejszą wartość życiową wskazuje rodzinę. W ciągu dnia koncentrujemy się na niej w podobnym stopniu co na… telewizji. Ponad 70% Polaków podobnie często spędza czas z rodziną,