Ericsson Consumer Lab podał, że 35% Polaków jest zainteresowanych usługami nawigacji GPS. O praktycznym znaczeniu korzystania z szerokopasmowego Internetu świadczy również wysokie zainteresowanie Polaków banko
Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) w codziennej diecie powinno się znaleźć około 20–40 g błonnika, tymczasem Polacy rzadko spożywają go w takiej ilości. Zupy warzywne mogą być dobrym źródłem tego cenn
Tegoroczna inauguracja na Politechnice Gdańskiej odbędzie się 6 października 2014 roku ? dokładnie w 110. rocznicę pierwszej inauguracji roku akademickiego na uczelni. Uroczystość rozpocznie się o godz. 11.15 w Auli w Gm
Na półki wkracza seria ceramiki łazienkowej EGO by Antonio Citterio. Subtelna elegancja nowej serii właśnie poszerzyła bogatą ofertę Sanitec KOŁO.Proste w formie, jak sama woda i dokładnie tak cenne – oto idea st
Zarówno Migut Media SA, jak i Edelman Polska odpowiedziały pozytywnie na propozycję mediacji ze strony PSPR w konflikcie wokół BCA SA. Migut Media SA przedstawiła ponadto wstępne warunki przystąpienia do rozmów, w których wsk
W krakowskim salonie KOŁO odbyło się spotkanie z czołowymi polskimi projektantami z pracowni MOHO/CODE. To kolejna inicjatywa producenta wyposażenia łazienek, mająca przybliżyć szerokiej publiczności najnowsze trendy w design
Mądremu gospodarowaniu finansami dedykowane są warsztaty pod hasłem Inteligencja finansowa. Zaplanowano cykl wykładów prowadzonych przez ekspertów z dziedziny rynków finansowych, a dla rozrywki Cashflow –
Na zlecenie ING Real Estate Development Sp. z o.o. konsultanci agencji Imago Public Relations opracowali i rozpoczęli realizację kampanii artystyczno – edukacyjnej „Budujemy wyobraźnię” skierowanej do dzieci i mie
Platforma serwisów sportowych Wirtualnej Polski – zupełnie nowy sport.wp.pl Jeden z najpopularniejszych serwisów Wirtualnej Polski – sport.wp.pl – całkowicie zmienił swój kształt. Witryna ma n
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba