Nagroda im. E. Kwiatkowskiego przyznawana jest co roku za najlepsze publikacje o tematyce ekonomicznej. Laureatem 18. edycji konkursu Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich został Zbigniew Domaszewicz.Dziennikarz został uhonorowany za
Samsung Electronics Co. Ltd, ogłosił zdobycie nagród dla swoich produktów przyznawanych przez Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych (EISA) w następujących kategoriach fotograficznych: Europejski aparat fotograficzny
Santana to już nie tyko nazwisko jednego z najsłynniejszych gitarzystów świata, a akacja ST, biel, dąb natural, buk, orzech, wenge, dąb bagienny 3D, dąb olejowany 3D i dąb palony 3D to nie kolory jego gitar. Od dziś pod nazwą
Rekordowy, bo 100-procentowy wzrost nakładów na inwestycje zakłada w tym roku Grupa ENERGA. Największa część środków skierowana zostanie na inwestycje, dzięki którym można będzie przyłączyć do sieci 35
Miło nam poinformować, że największe polskie aukcje online - Allegro.pl - podpisały umowę na wyłączność z oficjalnym serwisem WWW Polskiego Futbolu (http://www.pzpn.pl). Na mocy tego porozumienia na aukcjach Allegro pojawiać
Wirtualna Polska podsumowuje wyniki plebiscytu na najlepszą książkę 2006 roku. Internauci oddawali głosy na swoje ulubione lektury w czterech kategoriach – literatura polska, zagraniczna, dziecięca oraz książki nieb
150 osób na scenie, połączone siły 150 głosów w czasie jednego koncertu. Akademicki Chór Politechniki Gdańskiej zaprosił do wspólnego występu koleżanki i kolegów z Politechniki Drezdeńskiej. Razem zaśpiewają w najbliżs
Koncern Energetyczny ENERGA SA Odział Zakład Energetyczny Gdańsk w Gdańsku w ramach programu edukacyjnego prowadzonego przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej, ogłasza dla uczniów szkół podstawowyc
Nie oszukujmy się, aparat cyfrowy, pomimo licznych funkcji ułatwiających wykonanie fotografii, sam dobrego zdjęcia nie zrobi. Zdjęcie zaczyna się w głowie, przechodzi przez aparat, ale nierzadko kończy się dopiero po wprowadze
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró