Krystyna Janda, Daniel Olbrychski, Janusz Weiss, Maria Seweryn- to tylko niektóre nazwiska gwiazd, których pamiątki można kupić w Allegro. Dochód ze sprzedaży przedmiotów ma pomóc schronisku dla koni ,,Tara´´.Schronisko ,,Ta
Już ponad 10 000 Klientów założyło konto w izzyBanku poprzez portal epuls.pl. izzyBank współpracuje z epuls.pl, największym portalem młodzieżowym w Polsce, już od 2005 roku. Klienci izzyBanku, a zarazem czł
ZyXEL DMA-2500 – streaming cyfrowych mediów w Full HDFilmy w HD bezprzewodowo odtwarzane z komputera na ekranie telewizora, dostęp do internetowego radia, telewizji i serwisów takich jak youtube.com oraz obs�
Gra ?Gears of War? najszybciej sprzedającym się produktem na konsolę Xbox 360 na świecie Firma Microsoft? poinformowała, że do tej pory sprzedano 1 milion egzemplarzy gry ?Gears of War? (Microsoft Games Studio) zdobyw
mBank uruchamia serwis internetowy skierowany do kobiet pod nazwą „mBank jest kobietą”.Serwis „mBank jest kobietą” to zaproszenie dla wszystkich kobiet do zakładania kont w internetowym banku. mBank pragni
19 i 20 maja na placu przed halą ?Kalisz Arena? zagości mobilne centrum nauki ?Planeta Energii?. Wizyta miasteczka to nagroda w zorganizowanym przez Grupę ENERGA ogólnopolskim konkursie edukacyjnym, którego głównym celem jest pr
Już jutro, 21 listopada, w Warszawie rozpoczną się targi RetailShow 2012 ? przegląd najnowocześniejszych produktów i rozwiązań dla branży handlowej. Podczas dwudniowej imprezy kilka tysięcy gości będzie mogło zapoznać si�
ENERGA, sponsor festynu w oliwskim zoo z okazji Dnia Dziecka, zaprasza do udziału we wspólnej zabawie. Organizatorem imprezy pod hasłem "Z zebrą bezpieczniej", która odbędzie się w sobotę, 2 czerwca
ING Bank Śląski zajął drugie miejsce w rankingu najmocniejszych marek w kategorii finanse. Ranking został przeprowadzony przez redakcję dziennika Rzeczpospolita. Zajęcie drugiego miejsca w rankingu przez ING jest wynik
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t