Oryginalny kask Roberta Kubicy, najszybszego i jak dotychczas jedynego Polaka w Formule 1 pomoże spełnić marzenia ?nieuleczalnie? chorych dzieci. W niedzielę oficjalnie zakończyła się jego licytacja w serwisie Allegro.pl. Kask z
Budowę 10,5 tys. km nowych linii elektroenergetycznych, przyłączenie do sieci 270 tysięcy nowych klientów oraz pełne wdrożenie zdalnego odczytu liczników zakłada program inwestycyjny o wartości ponad 7 mld zł dla
Kostiumy są pożądane nie tylko w Halloween, andrzejki czy podczas karnawału. Polacy przebierają się coraz chętniej ? wypożyczamy stroje na urodziny, śluby oraz wieczory kawalerskie i panieńskie.…
Nie oszukujmy się, aparat cyfrowy, pomimo licznych funkcji ułatwiających wykonanie fotografii, sam dobrego zdjęcia nie zrobi. Zdjęcie zaczyna się w głowie, przechodzi przez aparat, ale nierzadko kończy się dopiero po wprowadze
Giełdowy touroperator wytrwale realizuje prognozy finansowe. Po podsumowaniu wyników zarówno jednostkowych, jak i skonsolidowanych okazało się, że wzrost przychodów jest zgodny z oczekiwaniami zarządu. Jednost
Podłoga ma ogromny wpływ na charakter i wystrój wnętrza, dlatego wyczyszczenie jej warto uwzględnić w przedświątecznych porządkach. Dzięki zastosowaniu odpowiednich środków do pielęgnacji i konserwacji parkietów pozbędzi
Dziesięć specjalistycznych laboratoriów badawczych powstaje w ramach wspólnego projektu Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Gdańskiego. Na prezentację dorobku oraz zamierzeń poszczególnych laboratoriów wchodzących w skład
W środę, 9 maja, wręczone zostały Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2007. Nagrody zostały przyznane w 30 kategoriach tym markom, które zdaniem respondentów biorących udział w badaniu European Tru
Wiosenna pogoda zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Częściej jemy wówczas poza domem. Marka Aqua Slim, suplementu diety zawierającego ekstrakt z rośliny Garcinia cambogia, który wspomaga proces odchudzania[1], po
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka