Coraz częściej Polacy decydują się na egzotyczne wyprawy w zimowe miesiące. Z kolei wielbiciele białego szaleństwa wybierają się na stoki samolotem. Obok ciekawej oferty, poszukują również dobrego ubezpieczenia. Dla p
Do końca 2007 roku wszyscy klienci Koncernu Energetycznego ENERGA SA mogą regulować swoje rachunki za energię elektryczną z promocyjną prowizją 0,99 zł. Z tej wygodnej formy płatności rachunków można korzystać w kasa
Nowość w tegorocznym katalogu Rainbow Tours na jesień- zimę, jaką są wyjazdy do Etiopii, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Również inne egzotyczne propozycje touroperatora bardzo dobrze się spr
24 listopada podczas uroczystej gali w Galerii Porczyńskich w Warszawie, poznaliśmy nazwiska laureatek pierwszej edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku 2008, którego organizatorami byli BRE Bank i Radio PIN.W
Ruszyła kolejna edycja ankietyzacji Nauczycieli Akademickich na Wydziale Chemicznym Politechniki Gdańskiej. Tymczasem nie opadły jeszcze emocje po podsumowaniu semestru letniego. Studenci przygotowali nagrodę specjalną dla najbard
Od ponad czterech lat studenci architektury Politechniki Gdańskiej wcielają się w rolę osób niepełnosprawnych, odnajdują bariery architektoniczne, z którymi ci stykają się na co dzień i szukają dróg ich r
Już od 7 grudnia każdy posiadacz komórki, kamery video lub aparatu cyfrowego może wystartować w konkursach Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego OFF PLUS CAMERA w Krakowie. Jednym z trzech konkursów wielkie
Wystartowało największe internetowe radio w Europie – Radio Wirtualnej Polski. Od dziś – przez całą dobę – nadaje Radio Wirtualnej Polski (radio.wp.pl). W tej chwili internauci mają do wyboru cztery stacje z r&
Rainbow Tours opublikował właśnie skonsolidowany raport za rok 2007. Duży wpływ na wyniki miało uruchomienie oddziału na Ukrainie. Z podsumowania jasno wynika, że stale rośnie sprzedaż – również w miesiącach zi
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy