Już po raz trzeci w trasę wyruszyło w trasę Mobilne Centrum Szkoleniowe ROCKWOOL. Misja? Szkolić, prezentować oraz wymieniać doświadczenia z fachowymi wykonawcami. Od kwietnia do października szkolenia praktyczne odbywać się
Serwis SwiatObrazu.pl ogłasza nowy konkurs fotograficzny, tym razem na wesoło, którego temat brzmi: „Strzelając śmiechem”. Fotografie zgłoszone do konkursu mają za zadanie pobudzać do śmiechu, a celem konkurs
W maju studenci i absolwenci znajdą ciekawe oferty pracy, praktyk i stażów we wszystkich wiodących branżach, od zaawansowanych technologii po budownictwo. Swoje propozycje przedstawi ok. siedemdziesięciu pracodawców,
W dniu 17 listopada 2010 r., w warszawskiej Operze Narodowej, odbyło się uroczyste rozdanie Medali Europejskich- wyróżnień przyznawanych przez Business Centre Club produktom, które reprezentują wysoką jako
Agencja interaktywna MaDoNet wygrała konkurs na projekt i realizację nowej strony internetowej Freixenet. Strona będzie miała charakter wizerunkowy. Zawierać będzie informacje o produktach i nowościach oraz aktualnych akcjach pr
Najważniejsze światowe wybiegi, prezentacje premierowych kolekcji największych nazwisk świata mody, przeglądy trendów w modzie damskiej i męskiej – Wirtualna Polska oraz Fashion TV kreują i inspirują.
W ramach kolejnego projektu wolontariatu pracowniczego pracownicy firmy Ericsson wspólnie z członkami Klubu Seniora Polskiego Komitetu Pomocy Społecznej dzielnicy Ochota i dziećmi ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
W dniach 5 - 7 listopada br. na welodromie BGŻ Arena w Pruszkowie odbędą się pierwsze w historii Mistrzostwa Europy Elity w kolarstwie torowym. Bank BGŻ jest sponsorem głównym tej imprezy, której towarzyszyć będą
Dwukrotnie w ciągu najbliższego tygodnia ENERGA Zakład Oświetlenia sp. z o. o. w Sopocie, firma wchodząca w skład grupy kapitałowej Koncernu Energetycznego ENERGA SA, odbierze certyfikaty potwierdzające status firmy s
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce