164 młodych delegatów z całego świata biorących udział w Młodzieżowym Szczycie Klimatycznym w Kopenhadze podpisało Deklarację podsumowującą spotkanie. Młodzi ludzie zobowiązali się w niej do dokonania pozytywnych z 
     W najbliższą niedzielę, 5 grudnia, podczas pierwszego w sezonie Poranka Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach, wystąpi skrzypcowy duet – Krzysztof Jakowicz i jego syn, Jakub. Orkiestra i jej goście w 
      W Polsce średnio co 24 sekundy ktoś zastrzega kartę bankomatową. W 84% przypadków przyczyną jest zgubienie ? pozostałe to wynik kradzieży. W skutecznym i szybkim blokowaniu kart pomaga specjalna infolinia.… 
      Aż 90% Polaków jako najważniejszą wartość życiową wskazuje rodzinę. W ciągu dnia koncentrujemy się na niej w podobnym stopniu co na… telewizji. Ponad 70% Polaków podobnie często spędza czas z rodziną, 
      Z okazji Dnia Dziecka, Lidl przygotował szeroką ofertę zabawek oraz ubranek dla dzieci.  30 rodzajów klocków LEGO, lalki Monster High, trampolina, piaskownica oraz wiele innych atrakcyjnych produktów, dostępnych będzie już od 
     W 4. edycji rankingu PremiumBrand Bank Pekao SA otrzymał tytuł ?Marki Wysokiej Reputacji" w kategorii finanse. Jednocześnie pozycja Banku Pekao SA jako rynkowego lidera została potwierdzona na arenie międzynarodowej przez dwumiesi 
      12 drużyn dziewcząt i chłopców ze szkół podstawowych stanęło do koszykarskich zmagań o mistrzostwo województwa lubelskiego w dniach 16 i 17 marca 2015r. Hala Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie zamieniła się w prawdziwe 
      PZU został strategicznym partnerem fundacji parkrun Polska na 2015 rok. Tym samym cykl parkrun dołącza do szerokiego portfolio wydarzeń sportowych, w które zaangażowany jest PZU. Promując aktywność fizyczną, ubezpieczyciel d� 
     Inwestując w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych mBanku zdobywa się atrakcyjne nagrody.Ruszył nowy konkurs mBanku i TFI PZU S.A. Aby wziąć udział w konkursie należy do 30 czerwca br. złożyć zlecenie nabycia jednostek uczest 
     Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba