Z badań TNS OBOP wynika, że świadomość żywieniowa gimnazjalistów w Polsce jest stosunkowo wysoka, jednak w niewielkim stopniu przekłada się to na ich postawy. Problem otyłości młodych ludzi w Polsce się pogłębia, a
Netia SA jest głównym sponsorem konkursu Nowa Społeczność Roku – inicjatywy, mającej na celu wyłonienie najciekawszych i najbardziej kreatywnych społeczności internetowych. Netia już po raz kolejny angażuje się
Internetowy magazyn kobiecy Female.pl już na początku grudnia zaangażował się w społeczną akcję pt. „Podziel się opłatkiem z kasjerką. Nie rób zakupów w Wigilię”. Wydawca portalu tworząc projekt a
8 grudnia najlepsi gracze komputerowi ze wszystkich kontynentów rozpoczną zmagania podczas globalnych finałów World Cyber Games – największego e-sportowego wydarzenia na świecie. W tym roku światowe finały WCG
Firma PCO S.A. bierze udział w tegorocznych obchodach Międzynarodowego Dnia Rodzin wspierając akcję ?Dwie Godziny dla Rodziny" i potwierdzając przekonanie o fundamentalnym znaczeniu rodziny dla pracowników.…
Atrajcyjne Muzeum - Wiedza i ZabawaWywiad z Piotrem Galickimkustoszem Muzeum Przyrodniczo-Leśnego Białowieskiego Parku Narodowego Dlaczego, aby oglądać przyrodę, warto odwiedzić Muzeum? Muzeum gromadzi w jednym miejscu
Ruszyła trzecia edycja konkursu Książka Audio Roku. Do końca lipca 2011 roku wydawnictwa mogą nadsyłać nagrane i wydane w 2010 roku audiobooki. Audiobooki będą oceniane przez profesjonalne jury, a także poprzez głosowanie in
Ideą rozpoczynającej się w sobotę konferencji ICT Young 2011 jest transfer wiedzy z dziedziny ICT pomiędzy studentami i doktorantami. Spotkanie będzie też okazją do prezentacji osiągnięć z zakresu technologii komunikacyjno-i
Już po raz drugi z rzędu raport roczny BRE Banku zdobył pierwsze miejsce w kategorii banków w konkursie „The Best Annual Report 2007" organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków (IRiP). Nagro
BRE Bank rozpoczął obsługę festiwalu Heineken Open'er w Gdyni. Za napoje, posiłki i festiwalowe pamiątki będzie można płacić kartami PayPass z logo mBanku.Podczas festiwalu Heineken Open'er na terenie miasteczka festiwaloweg