Małgorzata Foremniak i Artur Żmijewski po raz pierwszy wspólnie wspierają kampanię UNICEF!W Demokratycznej Republice Konga trwa obecnie największy kryzys humanitarny od czasu II wojny światowej. Co minutę jedno dziecko um
Trwa międzyuczelniana akcja Rozdajemy uśmiech. Studenci z całego Trójmiasta zbierają zabawki i słodycze, które tuż przed Bożym Narodzeniem trafią do dzieci ze świetlic środowiskowych. Akcję, już po raz drugi,
Sklep internetowy Broń.pl przystąpił do programu lojalnościowego PayBACK. Za produkty zakupione w Broń.pl klienci otrzymują punkty PayBACK, ale nie tylko…Współpraca pomiędzy serwisem Broń.pl a programem PayBACK p
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró
1 lutego 2015 roku ruszył nowy projekt prospołeczny Rossmanna skierowany do wszystkich uczniów gimnazjów w Polsce. Z okazji otwarcia tysięcznej drogerii w kraju firma ufunduje niezapomniany wyjazd wakacyjny dla 1000 gimnazjalist
Niedosłuch można leczyć, ale wciąż mało o tym wiemy…
We wtorek, 17 lipca, na tarasie Qchni Artystycznej zaprezentowano nowy dwumiesięcznik „Nasza piękna Polska” – pełen wspaniałych zdjęć magazyn tworzony przez czytelników dla czytelników, opowiadają
Dom Wina, jeden z liczących się na polskim rynku importerów i dystrybutorów win jakościowych rozszerza swoje portfolio win francuskich. Do obecnych już od roku win z regionu Bordeaux:1. La Croix de Mauregard Blanc2. La Croix de M
Giełdowy touroperator, ze względu na wielkość oferty, przygotował dla swoich Klientów aż dwa odrębne katalogi na sezon letni 2009 roku. Ukażą się one w połowie listopada. Nowością w ofercie, są Cyklady, Sardynia i
mBank wspólnie z Katolickim Stowarzyszeniem Archidiecezji Łódzkiej zapraszają do licytacji ręcznie malowanych pisanek Wielkanocnych oraz gadżetów mBanku w ramach Aukcji Malowane Nadzieją. Po raz pierwszy aukcja Malowane Nadzie