Z okazji Dnia Dziecka, Lidl przygotował szeroką ofertę zabawek oraz ubranek dla dzieci. 30 rodzajów klocków LEGO, lalki Monster High, trampolina, piaskownica oraz wiele innych atrakcyjnych produktów, dostępnych będzie już od
Ideą rozpoczynającej się w sobotę konferencji ICT Young 2011 jest transfer wiedzy z dziedziny ICT pomiędzy studentami i doktorantami. Spotkanie będzie też okazją do prezentacji osiągnięć z zakresu technologii komunikacyjno-i
W sobotę 6 grudnia odbył się finał niezwykłego projektu autorstwa artysty Macieja Kota. Dzięki niemu setny polski oddział dziecięcy zmienił się w bajkową krainę. Malarz wspólnie z partnerami akcji - marką Dekoral or
Wkrótce minie niemal 10 lat od momentu, kiedy Katarzyna Gajek stworzyła markę Aspire i jako jedna z pierwszych w Polsce zaczęła świadczenie usług kompleksowej organizacji ślubów i wesel. Początki były trudne, dzisiaj jednak
Największe przeboje muzyki filmowej w unikalnych plenerach gotyckiej starówki, uznani twórcy i młodzi debiutanci walczący o laury Przeglądu Konkursowego ?Festiwal Piosenki i Ballady Filmowej już od pięciu lat przyciąga do Tor
Gdańsk, 3 kwietnia 2006 ENERGA mecenasem wydania filmu, przywołującego ostatnią wizytę Jana Pawła II w Trójmieście Już po raz trzeci Koncern Energetyczny ENERGA SA jest mecenasem wydania płyty, wspominającej wielkiego Pola
Związek Banków Polskich uhonorował Michała Macierzyńskiego, analityka portalu finansowego Bankier.pl, tytułem Dziennikarza Roku.Kapituła Kongresu Gospodarki Elektronicznej po raz pierwszy w swojej historii przyznała nagr
Kampania Moc piękna. Piękna moc, wprowadzająca na rynek smartfony Samsung GALAXY A, została wyróżniona przez firmę Arri - największego producenta sprzętu filmowego na świecie. Polska produkcja została zaprezentowana przez fi
Oferta internetowego kiosku www.netpress.pl poszerza się o tytuły AWR Wprost. Poza sztandarowym czasopismem wydawnictwa, tygodnikiem „Wprost”, w formacie zinio dostępny jest miesięcznik „Mój Pies&rdqu
Któż nie zna czerwonego kubka NESCAFÉ, który na stałe zagościł nie tylko w reklamach, ale i w polskich domach? Codziennie przygotowana w nim poranna kawa jest chwilą przyjemnego przebudzenia. Teraz Nestl&