Trzy dni obrad, ponad 110 debat i wiele imprez towarzyszących - siódma edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego za nami. Jak co roku, w dyskusjach o kluczowych dla branży energetycznej kwestiach, głos zabierali przedstawiciele G
Netia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.EFFIE to j
Freixenet, hiszpański producent win musujących CAVA objął swoim patronatem kolejna premierę filmową. Tym razem jest to obraz w reżyserii Andrzeja Jakimowskiego pt. "Zmruż oczy" dystrybuowany przez KinoŚwiat. W rolach głównyc
Udane wakacje to dla Polaków bardzo poważna sprawa. Na tyle istotna, że swój wakacyjny wypoczynek starają się zaplanować z odpowiednio dużym wyprzedzeniem. Dlatego też bardzo starannie przeglądają oferty turystyc
Podczas Targów Warmia ? Mazury EXPO w dniach 17-18 maja eksperci Silka Ytong doradzą, jak budować szybko i energooszczędnie przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów inwestycji. Elementem wyróżniającym będą wyjątkowe pokazy wz
?Śląskie na 5? w kategorii ?Gospodarka? to kolejne wyróżnienie, jakie zyskał Europejski Kongres Gospodarczy, organizowana od 2009 roku w Katowicach największa impreza biznesowa w Europie Środkowej. Wcześniej działania komunika
W najbliższą niedzielę, 18 grudnia w Parku Handlowym Bielany odbędą się wyjątkowe warsztaty. Klienci centrum będą mieli okazję własnoręcznie wykonać kartki świąteczne, ramki na zdjęcia czy zawieszki do prezentów.
Każdy kto zabezpieczył dom alarmem najlepiej wie, jak często syrena stawia w środku nocy na nogi pół osiedla – bez przyczyny. Jak to zrobić, żeby alarm wył wtedy, kiedy rzeczywiście dochodzi do włamania i milcza�
W środę, 23. kwietnia br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się Gala European Trusted Brands 2008. Podczas uroczystego wieczoru, w prawdziwie sportowym klimacie, uhonorowani zostali mistrzowie dyscypliny, którą jest
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce