Blondynki: Katarzyna Pastwa, Agnieszka Piekło, Katarzyna Puszko, Olga Szymańska oraz ruda Katarzyna Biankowska. Są studentkami Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa PG. Na przełomie lipca i sierpnia zamierzają opłynąć
Dwie kampanie reklamowe ING Banku Śląskiego, przygotowane przez Agencję Brain, zostały wyróżnione w jednym z najważniejszych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie. ING Bank Śląski otrzymał Sre
Nexto.pl, największy polski sklep z cyfrowymi książkami i prasą wprowadza, jako pierwszy na rodzimym rynku e-publikacji, bardziej przyjazny i opłacalny dla klientów model dystrybucji. Zamiast kupować konkretne produkty, u�
Niezwykły cykl „Miłość i życie kobiety” Schumanna, kilka pieśni Chopina oraz kompozycje Ewaneza i Jonasa zabrzmią w murach Politechniki Gdańskiej. Politechnika Gdańska zaprasza na pierwszy w nowym roku akademickim
Coraz częściej z pracy do domu wracamy jedynie na weekendy. 5% osób biorących udział w sondażu serwisu Praca Wirtualnej Polski wskazało, że pięć dni w tygodniu spędza poza swoim miejscem zamieszkania.Aż 40% osó
70 wystawców, w tym 12 mennic narodowych z całego świata przedstawiających monety obiegowe i kolekcjonerskie, aukcja charytatywna unikatowej, złotej monety „Jeździec Piastowski” - te wszystkie atrakcje czekaj�
Wydawany przez Spółdzielnię Pracy „Polityka” tygodnik „Forum” od numeru 3/2007 ukazywać się będzie, poza edycją papierową, również w cyfrowym formacie zinio. Pierwsze e-wydanie, wzbogacone
Giełdowy touroperator sukcesywnie realizuje strategię budowy własnej, silnej sieci sprzedaży. W związku z rozwojem czarterów z Wrocławia, Rainbow Tours otworzyło w połowie grudnia, drugi już salon w tym mieście. Jest t
Kredytobiorcy mBanku i MultiBanku mogą już skorzystać z nowego pakietu ubezpieczeń do kredytu hipotecznego stworzonego we współpracy z BRE Ubezpieczenia TU S.A. Pakiet MIESZKAM BEZPIECZNIE składa się z trzech elemen
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od