14 maja 2014 roku, podczas specjalnej konferencji prasowej w Aleksandrowie Łódzkim, IQ Sport Advisory Group wraz z Burmistrzem Aleksandrowa Łódzkiego i firmą Magellan S.A. zainaugurowała II edycję sportowo-charytatywnej akcji ?B
27 stycznia 2003 roku podpisana została umowa o wspołpracy miedzy Eskadara Sp. z o.o. - organizatorem Festiwalu \"Kreatura\" i Freixenet Sp. z o.o. dzięki której Freixenet uzyskał prawo do posługiwanie sie tytułem Sponsora Festi
Nagroda im. E. Kwiatkowskiego przyznawana jest co roku za najlepsze publikacje o tematyce ekonomicznej. Laureatem 18. edycji konkursu Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich został Zbigniew Domaszewicz.Dziennikarz został uhonorowany za
Baza turystyczna wokół siedlisk żubrów 1. Puszcza Białowieska Hotel Białowieski***ul. Waszkiewicza 218 B, 17-230 BiałowieżaHotel położony jest ustronnej części Białowieży na skraju Puszczy Bia�
mBank wspólnie z Piotrem Pustelnikiem oraz firmą Alpinus wprowadzają nową kolekcję odzieży outdoorowej, która jest dostępna dla Klientów mBanku z 20% rabatem.Każdy Klient, który dokona płatności kartą mBanku w sklepach A
Białowieża, 5 czerwca 2004 r. - 5 czerwca w Białowieskim Parku Narodowym odbył się festyn ?Wiosna Leśnych Ludzi?. Impreza organizowana jest od trzech lat dla pracowników nadleśnictw Browsk, Białowieża i Hajnówka oraz pracown
Jak wynika z danych MultiBanku, Polacy, którzy decydują się na zamieszkanie w domu jednorodzinnym najchętniej budują go od podstaw. Blisko 60% kredytów na dom jednorodzinny, udzielonych przez MultiBank w pierwszych cz
Od początku 2014 roku studenci Politechniki Gdańskiej: Mateusz Piotrzkowski z Wydziału Mechanicznego oraz Piotr Krzemiński i Szymon Zagórnik z Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki zdobyli 7 pierwszych miejsc na tur
Pomimo ograniczenia wydatków instytucji publicznych, dostawcy towarów i usług dla sektora publicznego w przedostatnim miesiącu bieżącego roku nie mieli powodów do zmartwień. W listopadzie liczba przetarg&oacut
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze