Fundacja Europeana z Headlines Porter NovelliHeadlines Porter Novelli zajmuje się obsługą PR Hack4Europe w Poznaniu – wydarzenia realizowanego w ramach międzynarodowego konkursu programistycznego, organizowanego przez
BRE Bank zwyciężył w konkursie ?Najlepszy partner w biznesie? zorganizowanym przez miesięcznik Home&Market. Pierwszą nagrodę w kategorii ?Najlepszy bank? otrzymał za wyróżniającą się na rynku ofertę dla małych i śred
Ideą rozpoczynającej się w sobotę konferencji ICT Young 2011 jest transfer wiedzy z dziedziny ICT pomiędzy studentami i doktorantami. Spotkanie będzie też okazją do prezentacji osiągnięć z zakresu technologii komunikacyjno-i
WARTA została uhonorowana przez magazyn branżowy „FLOTA” tytułem Budowniczy Rynku Flotowego. Wyróżnienie zostało przyznane podmiotom, które od lat aktywnie uczestniczą w tworzeniu, budowaniu i kreowaniu
Największy i najbezpieczniejszy serwis aukcyjny Allegro.pl informuje o rozpoczęciu aukcji związanych z zimową olimpiadą w Salt Lake City 2002. Akcja została przygotowana przy współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim (www.pkol
Grupa Freixenet poszerzyła swoje hiszpańskie portfolio o dwa nowe wina. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy coraz cześciej sięgają po wina z regionów Rueda i Ribera del Jiloca.Fray German Verdejo 2004Wino Fray Ge
Generali T.U. S.A. otrzymało od magazynu ekonomicznego „Home & Market” statuetkę oraz tytuł „Najlepszego Partnera w Biznesie”, w kategorii ubezpieczeń majątkowych za pakiet dla MSP – Generali PRES
NetPress Digital, lider sprzedaży czasopism oraz gazet w wersji elektronicznej, 22 listopada uruchomił pod domeną www.nexto.pl przedpremierową wersję nowego serwisu. Nexto.pl stanie się pierwszą w polskim Internecie platformą,
12 lutego 2015 roku w Warszawie już po raz drugi odbyła się konferencja z cyklu Fidelity Perspectives kierowana do profesjonalistów związanych z rynkiem inwestycyjnym, a organizowana przez Fidelity Worldwide Investment. Eksperci F
ING Życie zostało partnerem strategicznym Karnawału Zdrowia, który odbędzie się 4 lutego br. w centrum Warszawy, z okazji Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Akcja jest częścią kampanii ?Apetyt na życie?, prowadzonej przez