Mija dziewiąty rok działalności mBanku - pierwszej w Polsce internetowej instytucji, „otwartej dla otwartych". W tym czasie udało się nie tylko zdobyć zaufanie ponad 2,2 mln Klientów, ale również zaoferować
Edyta Wojciechowska – Malke, właścicielka VISION ONE, firmy produkującej artykuły sportowe i Agnieszka Świergiel - prezes zarządu, dyrektor generalny IMPERIAL TOBACCO POLSKA to tegoroczne „Bizneswoman Roku”
Dyskusje na temat błogiego lenistwa, negatywnych, ale i pozytywnych (chociaż te są raczej bagatelizowane) skutków długich weekendów zazwyczaj intensyfikują się w okolicach maja każdego roku. Pragnienie odpoczynku p
Opublikowano trzeci zwiastun najnowszej produkcji z Borysem Szycem. Premiera zapowiedziana została na 19 marca 2015 r. Trailer można zobaczyć na dedykowanym produkcji kanale w serwisie YouTube: www.nowyserial.pl.…
W tegorocznej edycji Zgrupowania Małych Pływaków Huggies® CUP wystąpiły niemowlęta reprezentujące szkółki pływania z całej Polski. Partnerem inicjatywy było Polskie Stowarzyszenie Pływania Niemowląt oraz B
Warszawa, 06.08.2014Informacja prasowaJeszcze więcej WittchenGaleria Mokotów to miejsce gdzie jednocześnie będą funkcjonowały dwa butiki znanej polskiej marki. Klienci Galerii od sierpnia będą mogli odwiedzić zarówno loka
Sage Symfonia – wiodący producent i dostawca oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla sektora MSP, już po raz drugi otrzymała prestiżowe, złote godło Laur Klienta. - Przyznanie nam już po raz drugi, rok po roku, pie
mBank pierwszy wirtualny bank w Polsce, zaprasza wszystkich Klientów do udziału w konkursie pod nazwą z Visą do Aten. Nagrodą główną jest dwuosobowy wyjazd na Letnie Igrzyska Olimpijskie w 2004 r. W konkursie do wygrania są r�
Już ponad 10 000 Klientów założyło konto w izzyBanku poprzez portal epuls.pl. izzyBank współpracuje z epuls.pl, największym portalem młodzieżowym w Polsce, już od 2005 roku. Klienci izzyBanku, a zarazem czł
Z sondażu przeprowadzonego przez TNS OBOP, Allegro jest najlepiej rozpoznawalnym serwisem internetowym. W rankingu znajomości marki wyprzedzają go jedynie znane portale. Aż 43% respondentów korzysta z serwisu aukcy