Ideą rozpoczynającej się w sobotę konferencji ICT Young 2011 jest transfer wiedzy z dziedziny ICT pomiędzy studentami i doktorantami. Spotkanie będzie też okazją do prezentacji osiągnięć z zakresu technologii komunikacyjno-i
Warszawa, 22 listopada 2007 - Bank Pekao SA jako jedyna polska firma znalazł się na liście finalistów międzynarodowego konkursu European Business Awards w kategorii ?Business of the Year". Ponadto, wysiłek Banku w dziedzinie komu
Próchnica to bardzo niebezpieczna bakteryjna choroba zakaźna tkanek twardych zęba, która zagraża naszemu całemu organizmowi. Bakterie z nieleczonych zębów mogą przedostawać się do krwioobiegu i krążyć po całym organizmie
Podczas wczorajszej gali wręczenia Złotych Spinaczy - którymi branża Public Relations nagradza najlepsze kampanie - Imago Public Relations odebrała aż trzy statuetki, w tym po raz drugi z rzędu nagrodę w kategorii „
mBank w ramach programu mKlienci potrzebującym zachęca do udziału w akcji pomocy dzieciom na WIOSNĘ.Dzieci są naszą przyszłością i nadzieją. To właśnie one wnoszą w nasze życie radość, to one nadają sens naszym dąże
Do niedawna założenie lokaty w obcym banku wiązało się w koniecznością odwiedzenia jego placówki i podpisania umowy. Dziś już kilka instytucji finansowych umożliwia zdeponowanie pieniędzy przez internet nawet os
Czy barszcz może być wyrazem miłości, a rosół - troski? Jak najbardziej! Badania[1], które przeprowadziła marka WINIARY, potwierdzają, że pyszne zupy, mają jeszcze jedną, wyjątkową zaletę: przypominają
MiTAC, właściciel marki Mio, przedstawia partnerów do treningu na rowerze ? urządzenia z serii Cyclo 100. Te kompaktowe komputery rowerowe monitorują wyniki rowerzystów każdego dnia, bez względu na porę roku i pogodę. Urzą
Klienci Cellular One w całych Stanach Zjednoczonych mają dostęp do największego w świecie katalogu muzyki na urządzeniach przenośnych dzięki ogłoszonemu partnerstwu między firmą Ericsson, a Napsterem. Napster Mobile jest dos
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od 7 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W siódmej już edycji badan