Rainbow Tours opublikował właśnie skonsolidowany raport za rok 2007. Duży wpływ na wyniki miało uruchomienie oddziału na Ukrainie. Z podsumowania jasno wynika, że stale rośnie sprzedaż – również w miesiącach zi
Coraz większą popularność zyskuje ostatnimi czasy nurt offline, czyli rezygnacji z wszelkich forma masowego komunikowania ? zwłaszcza elektronicznego. Odcięcie się od Internetu, który obecny jest już niemal w każdym aspekci
Dzień 31 grudnia spędzany przed ekranem telewizora, kojarzy się wielu Polakom z nudą oraz zaprzepaszczoną szansą na dobrą zabawę. Tak jednak nie musi być! Dzięki aplikacjom platformy Samsung Smart TV, Sylwester spędzany z pi
Niedziela była drugim, a zarazem ostatnim dniem III Festiwalu Przyrody "Żubrowisko". W Białowieży dopisała pogoda ? uczestnicy mogli w blasku ciepłego słońca podziwiać uroki złotej puszczańskiej jesieni. Nie zawiedli równie
Allegro.pl przy współpracy Banku Zachodniego WBK poszerza ofertę dla użytkowników największego w Polsce serwisu transakcji on-line. Specjalna AlleKarta i Konto24.pl za darmo dla 3 milionów Allegrowiczów.Największy polski serwi
W Mistrzostwach udział bierze 64 zawodników: 54 mężczyzn i 10 kobiet. Na liście startowej figuruje aż 7 krajów (Polska, Niemcy, Wielka Brytania, Litwa, Rosja, Ukraina, Australia). Na Plaży B przebywa obecnie czołówka zawodnik
Allegro.pl wprowadziło nowy program: Program Ochrony Kupujących. Zastąpił on usługę Bezpłatne Ubezpieczenie Kupujących.Choć wiele istotnych elementów uległo zmianie, generalna zasada pozostaje identyczna: w
Duża ilość balonów w trzech miejscach Polski wzbije się w niebo za sprawą pierwszej w kraju Balloniady. W konkursie organizowanym przez Allegro.pl wygra Allegrowicz którego balon pokona największą odległość. Jest o co walcz
Wszystko zaczyna się od koncepcji. Przy projektach autorskich wymyślamy rzeczy, które są trudne do zrealizowania, a mają odbiorcy zaimponować. Te zdjęcia znajdują się potem w moim portfolio i z założenia chciałbym,
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró