PZU został strategicznym partnerem fundacji parkrun Polska na 2015 rok. Tym samym cykl parkrun dołącza do szerokiego portfolio wydarzeń sportowych, w które zaangażowany jest PZU. Promując aktywność fizyczną, ubezpieczyciel d�
Dostęp do szerokopasmowego Internetu umożliwi naukę większej liczbie ludziKomunikacja szerokopasmowa pozwala stosować nowe metody nauczania i uczenia sięKluczowe znaczenie ma współpraca obejmująca sektory publiczny i prywat
Na ENERGETYCZNE MIKOŁAJKI zaprasza mieszkańców Konina, Koszalina, Ostrołęki i Płocka Grupa Energa. Już 6 grudnia na największych placach tych miast odbędą się przedświąteczne imprezy, których atrakcją będą
Kwiecień to kolejny miesiąc wzrostów sprzedaży w Rainbow Tours. Klienci giełdowego touroperatora kupili w tym czasie wycieczki za 6,6 mln złotych. Biorąc pod uwagę bardzo duże zainteresowanie ofertą letnią 2009, Zarzą
Czerwionka-Leszczyny, Dąbrowa Górnicza, Gdańsk, Katowice, Łódź, Mszana Dolna, Olsztyn, Sopot i Wrocław ? inwestycje z tych miast zwyciężyły w konkursie Top Inwestycje Komunalne 2015. Wyróżnienia czwartej edycji plebiscytu z
Dobre prognozy dla kategorii naturalnych produktów żywnościowych i kosmetycznych. Wśród Polaków rośnie popularność produktów zdrowych, ekologicznych, dietetycznych.Warszawa, 20 listopada 2014 r. ? Prawie połowa respondentów
Ponad 75 tysięcy użytkowników wzięło udział w wakacyjnym konkursie Allegro ? AlleJazda.W sumie rozpoczęto blisko 577 tysięcy sesji gier ? to imponujący wynik powiedział Maciej Oppeln Bronikowski ? dyrektor operacyjny serwisu
Koniec starego i początek nowego roku to czas podsumowań i planów na przyszłość. Jak pokazuje badanie OBOP niemal co drugi Polak przygotowuje listę postanowień noworocznych. Najczęściej planujemy zadbać o zdrowie i poprawi
Galeria Internetowa SwiatAktu.pl już po miesiącu od premiery prezentuje wysoki poziom publikowanych fotografii, w związku z czym zamierza wydać je w formie albumu. Album będzie zawierał 199 wybitnych aktów oraz informacj
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy