Serwis internetowy www.dekoral.pl wzbogacił się o kolejne niezwykle atrakcyjne narzędzie. Jest nim Wizualizer, który niebywale ułatwia dobór kolorów zarówno wnętrza domu jak i elewacji. Ponadto do każdego z rodzaju pomieszcze
Życie na kredyt stało się modne. Polacy w tym dążeniu do dobrobytu poprzez konsumpcję na kredyt idą śladami wyznaczonymi przez inne kraje europejskie, nie zważając przy tym na globalny kryzys finansowy. W 2010 roku będziemy
Podłoga ma ogromny wpływ na charakter i wystrój wnętrza, dlatego wyczyszczenie jej warto uwzględnić w przedświątecznych porządkach. Dzięki zastosowaniu odpowiednich środków do pielęgnacji i konserwacji parkietów pozbędzi
Nawet nie myśl, by handlować nieoryginalnym, pirackim czy podrobionym towarem w Allegro! Właśnie kolejne firmy przystąpiły do programu ,,Współpraca w Ochronie Praw´´.Największy, polski serwis aukcyjny Allegro, bardzo dużą
Jury polskich nagród MIXX oceniło i nagrodziło najlepsze przykłady cyfrowego i interaktywnego marketingu. W gronie wyróżnionych znalazła się reklama Mojej Karty ING, zamieszczona na popularnym portalu nasza-klasa.pl
W tym roku Polki chciałyby przede wszystkim schudnąć i uprawiać więcej sportu. A jak już mają oszczędzać, to na konkretny cel. Ich najlepsze wakacje to zorganizowany pobyt all inclusive w 5-gwiazdkowym hotelu, a gdyby miały d
Miesięcznik „Twój Maluszek” ogłosił wyniki konkursu "Ulubione Produkty 2009", przeprowadzonego wśród najbardziej wymagającego jury na świecie – rodziców najmłodszych dzieci.Już po raz trz
Wirtualna Polska zacieśnia współpracę z Fashion TV. Fashion TV – telewizja światowej mody – będzie świętować swoje 10-lecie w Polsce. Już jutro, tj. 22. czerwca na Krakowskim Przedmieściu
14 grudnia startuje "Świeć Się" - druga edycja konkurs na najpiękniejsze iluminacje świąteczne w Polsce. W organizowanym przez Grupę ENERGA współzawodnictwie wyłonione zostaną miasta oraz domy świecące w święta naj
Kto dyktuje ceny nieruchomości? Teoretycznie odpowiedź powinna brzmieć: klient. Czy jednak pojawiające się w mediach informacje o średnich cenach to nie efekt oczekiwań klientów, a ogłoszeń wystawianych przez pośrednik