Już w najbliższy piątek, 13 czerwca o godz. 10.30 w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie spotkają się przedstawiciele władz kilkudziesięciu polskich i zagranicznych miast, by rozmawiać o najważniejszych wyzwaniach współczesnyc
Blisko 80% młodych Polek uważa depilację okolic intymnych za obowiązkowy punkt pielęgnacji ciała, na równi z usuwaniem włosów z nóg i pach. Niestety, u części pań depilacja wiąże się często z przykrym
Ekumeniczny Serwis Informacyjny Kosciol.pl i Gloria24.pl stali się partnerami i zwiększkają swój zasięg w przestrzeni wirtualnej. Tuż przed dniem papieskim największa polska religijna księgarnia internetowa www.gloria24.pl sfin
Już trzeci miesiąc trwa konkurs skierowany do początkujących użytkowników Allegro.pl. Jak się okazuje Allegrowicze zacięcie walczą o atrakcyjne nagrody. Bić się jest o co, bo w ramach akcji ?Rozkręć się? można wygrać cy
W ramach kolejnego projektu wolontariatu pracowniczego pracownicy firmy Ericsson wspólnie z członkami Klubu Seniora Polskiego Komitetu Pomocy Społecznej dzielnicy Ochota i dziećmi ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
13 tysięcy gości, 160 spotkań, wykładów, wystaw i koncertów – to dorobek 20 lat działalności Politechniki Otwartej. Uroczystości jubileuszowe odbędą się 12 maja 2008 roku, w poniedziałek. Część oficjal
Trzy europejskie miasta ? Amsterdam, Londyn, Belgrad ? znalazły się wśród najpopularniejszych wiosennych kierunków wybieranych przez Polaków, wynika z danych internetowego biura podróży Tripsta.pl. Polacy spędza w nich średni
mBank został laureatem rankingu „50 Największych Banków w Polsce 2008". mBank zdobył pierwsze miejsce w kategorii banki internetowe w ramach 13 edycji prestiżowego rankingu organizowanym przez „Miesięcznik
Jubileuszowy 400-setny sklep Rossmann został otwarty w Krakowie. Drogerię funkcjonuje w największym w południowej Polsce miejskim centrum handlowym - ?Bonarka City Center?. Z okazji otwarcia 400-setnego sklepu sieci, w warszawski
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od