Polacy coraz chętniej korzystają z telefonów komórkowych zamiast stacjonarnych. Znaczna grupa korzystających z usług telekomunikacyjnych zdecydowała się już na rezygnację z tradycyjnego telefonu. To wnioski z bada
?Śląskie na 5? w kategorii ?Gospodarka? to kolejne wyróżnienie, jakie zyskał Europejski Kongres Gospodarczy, organizowana od 2009 roku w Katowicach największa impreza biznesowa w Europie Środkowej. Wcześniej działania komunika
Kolejne serwisy Wirtualnej Polski: Tech, Moto, Orange Ekstraklasa i Erotyka dostępne są od dzisiaj przez telefon komórkowy. Dodatkowo system nawigacji w mobi.wp.pl przebudowano tak, by najważniejsze i najczęściej szukane in
W dniach 5 - 7 listopada br. na welodromie BGŻ Arena w Pruszkowie odbędą się pierwsze w historii Mistrzostwa Europy Elity w kolarstwie torowym. Bank BGŻ jest sponsorem głównym tej imprezy, której towarzyszyć będą
„Maszyna do masakrowania konkurencji”, czyli łódź napędzana siłą mięśni, zaprojektowana i zbudowana przez studentów Politechniki Gdańskiej, 10 maja wieczorem ogłoszona została w Zagrzebiu zwycięzcą
mBank wspólnie z Piotrem Pustelnikiem oraz firmą Alpinus wprowadzają nową kolekcję odzieży outdoorowej, która jest dostępna dla Klientów mBanku z 20% rabatem.Każdy Klient, który dokona płatności kartą mBanku w sklepach A
Zapraszamy na Festiwal Skarby UrodyCzas: 17-18 maja, godz. 10:00 – 18:00Miejsce: MTL S.A., ul. Dworcowa 11Rossmann organizuje Festiwal „Skarby Urody”, podczas którego goście będą mogli zapoznać się z nowin
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od
Coraz częściej z pracy do domu wracamy jedynie na weekendy. 5% osób biorących udział w sondażu serwisu Praca Wirtualnej Polski wskazało, że pięć dni w tygodniu spędza poza swoim miejscem zamieszkania.Aż 40% osó
W sobotę 6 grudnia odbył się finał niezwykłego projektu autorstwa artysty Macieja Kota. Dzięki niemu setny polski oddział dziecięcy zmienił się w bajkową krainę. Malarz wspólnie z partnerami akcji - marką Dekoral or