Zaledwie miesiąc od uruchomienia nowej platformy wideo Wirtualnej Polski – ToSieWytnie.pl liczba jej unikalnych użytkowników wyniosła 1 551 601*. W tym czasie obejrzeli oni w sumie 180 000 godzin materiałów wide
Świece z wosku pszczelego, świąteczne stroiki, niepowtarzalne kartki, haftowane, wyklejane bądź malowane obrazy oraz wiele innych przedmiotów, ręcznie wykonanych przez niepełnosprawnych artystów będzie można kupi
150 osób na scenie, połączone siły 150 głosów w czasie jednego koncertu. Akademicki Chór Politechniki Gdańskiej zaprosił do wspólnego występu koleżanki i kolegów z Politechniki Drezdeńskiej. Razem zaśpiewają w najbliżs
Walentynkowy poradnik uczuciowy, horoskop zakochanych i miłosne talizmany w serwisie Horoskop.wp.pl Z kim Wodnik stworzy szczęśliwy związek? Czy Baran porozumie się z Bliźniętami? Kto idealnie pasuje do Strzelca? Na
Filmowe hity pod gwiazdami w największym w Polsce stacjonarnym kinie plenerowym powracają od 12 sierpnia w Sopocie.Orange Kino Letnie jest pierwszym w Polsce plenerowym kinem stacjonarnym realizowanym na najwyższym światowym poziom
Spotkaj się z ekspertami i zdobądź wiedzę na temat sektora energetycznegoJuż 21 maja na Stadionie Narodowym inwestorzy indywidualni będą mogli uczestniczyć w konferencji, która przybliży im specyfikę sektora energetyczneg
5 marca wybrano nowe władze Mazowieckiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Przewodniczącym zarządu został Mateusz Witczyński. W skład zarządu weszli również Michał Bonarowski i Marcin Jańczuk.…
Blisko 90 proc. słuchaczy, panelistów i partnerów jest zadowolonych z uczestnictwa w Europejskim Kongresie Gospodarczym 2011 (EEC) w Katowicach i deklaruje również obecność w przyszłorocznej edycji najwięk
Srebrny Tukan z Ekwadoru, emaliowana misa z Chin oraz ręcznie wykonana szkatułka z Egiptu to jedne z wielu przedmiotów przekazanych PCK na aukcję internetową Allegro przez Panie Ambasador i Żony Panów Ambasadorów akredytowanych
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró