Przytłoczeni obowiązkami i zmęczeni rutyną szukamy możliwości relaksu dopasowanego do naszych potrzeb. Czasami pomoc nadchodzi z niespodziewanej strony ? od pracodawcy. Coraz częściej udostępniają oni narzędzia, które odci�
Zachowania w trakcie zakupów w sklepach i online łączą się, tworząc zjawisko opisywane jako zakupy in-line39% właścicieli smartfonów w Stanach Zjednoczonych używa ich do wykonywania drobnych płatności, skanowania kodów p
W środę 1 sierpnia warszawscy PRowcy spotkają się w klubie Level na inauguracyjnej imprezie projektu „Po Robocie” – nowego pomysłu fundacji internetPR.pl. Cotygodniowe środowe spotkania specjalistów PR to
Pracodawcy poszukują osób sumiennych i komunikatywnych, ale duży nacisk kładą także na ich chęci do pracy i ambicje. Coraz mniejsze znaczenie mają wiek oraz wydajność kandydata.…
Labradorka Iris potrafi nie tylko zamknąć drzwi, otworzyć lodówkę, przynieść telefon, czy zapalić światło. Pomoże Ani ? studentce pedagogiki poruszającej się na wózku inwalidzkim ? pokonać stromy podjazd, a jak potrzebne
Zmieniają się zwyczaje zakupowe Polaków, coraz chętniej zamiast na osiedlowym rynku czy w sklepie, świąteczne zakupy robimy przez internet. Dotyczy to nie tylko świątecznych prezentów, które on-line kupi nawet 44 proc. rodak�
Od września musical ?Polita? będzie można oglądać na deskach teatru Studio Buffo kilka razy w miesiącu. ?Polita? to wielkie show teatralne o życiu legendarnej polskiej aktorki lat 20. Poli Negri. Spektakl zrealizował teatr Stud
"Bicie jest głupie" - pod takim hasłem w ostatnim dniu szkoły, który części uczniów kojarzy się z laniem, wystartuje kampania społeczna przeciwko stosowaniu kar cielesnych wobec dzieci. Inaugurująca kampanię konf
150 osób na scenie, połączone siły 150 głosów w czasie jednego koncertu. Akademicki Chór Politechniki Gdańskiej zaprosił do wspólnego występu koleżanki i kolegów z Politechniki Drezdeńskiej. Razem zaśpiewają w najbliżs
Allegro.pl - największy serwis aukcyjny w polskim Internecie chroni własność intelektualną i wprowadza program "Współpraca w Ochronie Praw". Podstawowym jego zadaniem jest zapewnienie ochrony m.in. marki i znaków towarowych zna