ENERGA, sponsor festynu w oliwskim zoo z okazji Dnia Dziecka, zaprasza do udziału we wspólnej zabawie. Organizatorem imprezy pod hasłem "Z zebrą bezpieczniej", która odbędzie się w sobotę, 2 czerwca
Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc
Stara japońska legenda mówi, że temu, kto ułoży tysiąc żurawi spełni się jedno marzenie – będzie żył długo, a jeśli jest chory, wyzdrowieje. Zapraszamy do akcji składania symbolicznych papierowych ptakó
Czterech komisarzy Unii Europejskiej, mocna reprezentacja krajowego i europejskiego parlamentu, kilkudziesięciu ministrów i wiceministrów z Polski, Europy, świata oraz prezesi największych firm i liczni biznesmeni. VII Europejski
Ponad 37 Polaków ocenia swoją obecną sytuację finansową jako złą. Dodatkowo, zdecydowana większość tych, którzy sądzą, że ich sytuacja majątkowa zmieni się w nadchodzącym roku, spodziewa się jej pogorszenia. Co zamier
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od
12 lutego 2015 roku w Warszawie już po raz drugi odbyła się konferencja z cyklu Fidelity Perspectives kierowana do profesjonalistów związanych z rynkiem inwestycyjnym, a organizowana przez Fidelity Worldwide Investment. Eksperci F
Największy do tej pory licznik kalorii, znajdujący się na stronie www.female.pl, dwukrotnie zwiększył swoje zasoby. Od dziś czytelniczki mogą sprawdzić kaloryczność oraz zawartość tłuszczu blisko 1000 produktów. Lista nie
Dzięki akcji Shell, klienci tej firmy mogą znacznie obniżyć koszty eksploatacji samochodów.Mając na uwadze duże znaczenie wydatków na paliwo dla stanu domowych budżetów, Shell opracował program edukacyjny dla kierowców o n
Choć Polki bardzo się między sobą różnią, łączy je jedno ? zmieniają się z tradycyjnych gospodyń domowych w kobiety nowoczesne, światowe, świadome swoich wartości oraz potrzeb. Tak wynika z badań ?Polki same o sobie?.