W 4. edycji rankingu PremiumBrand Bank Pekao SA otrzymał tytuł ?Marki Wysokiej Reputacji" w kategorii finanse. Jednocześnie pozycja Banku Pekao SA jako rynkowego lidera została potwierdzona na arenie międzynarodowej przez dwumiesi
Już ponad 10 000 Klientów mBanku- pierwszego wirtualnego banku w Polsce, wybrało Złotą Rybkę. Jednocześnie karty kredytowe mBanku zostały wyróżnione w rankingu Rzeczpospolitej.Karty kredytowe zostały wprowadzone do oferty m
W dniach 15 – 16 września w Sielpii k. Końskich odbył się I pieszy maraton mBank Korzeniowski Extreme. W imprezie wzięło udział 570 uczestników z całej Polski. Wśród nich wielu Klientów mBanku. Jestem zaskoczony ilo
W listopadzie ukaże się nowy katalog ofert turystycznych przygotowany przez Rainbow Tours S.A. Będzie można w nim znaleźć nowe kierunki wyjazdowe, więcej dobrych hoteli i poszerzoną propozycję wycieczek objazdowych.Katalog na
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych mBanku notuje znacznie lepsze wyniki niż cały rynek funduszy inwestycyjnych. W kwietniu br. aktywa netto SFI przyrosły o 28 mln zł, podczas gdy rynek stracił 17 mln.Od początku roku do końca
Nie ma bardziej oddanego i wiernego stworzenia na świecie niż pies. Zwierzę to, jak mało które, potrafi odstresować człowieka, pozytywnie wpłynąć na samopoczucie oraz uspokoić skołatane nerwy. Dla człowieka pies jest nie t
Dwa wiodące w swoich kategoriach serwisy portalu Wirtualna Polska – poczta.wp.pl oraz telewizja internetowa wp.tv, łączą siły. Efektem współpracy jest udostępnienie użytkownikom usługi umożliwiającej tworzenie k
Ryby z własnego połowu, sałatka grecka z kupionych na targu warzyw, sera i lokalnych oliwek, pyszne wino pite na tarasie domu, a wokół cisza i przestrzeń? Ukochany pies odpoczywa u naszych stóp po wyczerpującym spacerze brzegie
Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orł
Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc