Jak wynika z danych MultiBanku, Polacy, którzy decydują się na zamieszkanie w domu jednorodzinnym najchętniej budują go od podstaw. Blisko 60% kredytów na dom jednorodzinny, udzielonych przez MultiBank w pierwszych cz
Rozpoczynający się właśnie ogólnopolski projekt RE-DEFINICJE, angażujący ponad 40 ekspertów ze świata mediów, kultury i biznesu, ma na celu opisanie na nowo pojęć definiujących świat w XXI wieku. W otwartej debacie o tym
Kto dyktuje ceny nieruchomości? Teoretycznie odpowiedź powinna brzmieć: klient. Czy jednak pojawiające się w mediach informacje o średnich cenach to nie efekt oczekiwań klientów, a ogłoszeń wystawianych przez pośrednik
Na wilanowskim osiedlu Villa Natura uroczyście otwarto dom pokazowy, którego wnętrze zaprojektowała Eva Minge. Farby Dekoral Fashion w szykowny sposób dopełniły wyjątkowy charakter miejsca.…
Warszawa, 12 sierpnia, 2014 r. ? Już w październiku ruszy kolejna, 21-pierwsza edycja jednego z najważniejszych festiwali branży reklamowej ? Golden Drum organizowany co roku w Portoroż na Słowenii. Z tej okazji Szkoła Mistrzó
Giełdowy touroperator wydał w czerwcu nowy katalog z bogatą ofertą egzotyki na sezon jesień-zima 2009. Po raz pierwszy Klienci Rainbow Tours będą mogli udać się na wczasy do Ugandy, Etiopii, Zanzibaru, Namibii czy Zimbabwe. N
Design to z założenia atut współczesnych mebli. Niestety bardzo często jest on odarty z praktycznych i funkcjonalnych dodatków, do których przyzwyczaiły nas tradycyjne zestawy wypoczynkowe. A co najgorsze, również z wygody si
Od maja Generali wprowadza na czas wakacji 20-procentową zniżkę na wszystkie rodzaje ubezpieczeń mieszkaniowych ze swojej oferty. Do końca sierpnia br. klienci poszukujący ubezpieczenia domu, mieszkania lub jego wyposażenia mog�
Redakcja SwiatObrazu.pl oraz firma Kata zapraszają do udziału w konkursie fotograficznym "Lekka rzecz...". Do wygrania niezwykle lekkie i niezbędne wyposażenie każdego fotografa: plecak, torba i kabura na sprzęt fotograficzny.Ż
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t