Do Świąt zostało już tylko kilka dni. Tymczasem lista prezentów i zakupów wydaje się nie mieć końca. Dodatkowo, musimy kupić synowi nowy garnitur, córka planuje Sylwestra w górach, a zastawa stołowa wymaga istotnego uzupe�
mBank wspólnie z Piotrem Pustelnikiem oraz firmą Alpinus wprowadzają nową kolekcję odzieży outdoorowej, która jest dostępna dla Klientów mBanku z 20% rabatem.Każdy Klient, który dokona płatności kartą mBanku w sklepach A
W prestiżowym konkursie Car of The Year zwyciężył Opel Insignia. O wygranej zdecydował zaledwie jeden punkt przewagi. Jednak to dopiero początek walki o klienta. Opel Insignia podobnie jak jego poprzednik (Opel Vectra) zna
W odpowiedzi na zaptrzebowanie rynku dystrybutor marki Freixenet, firma Partner Center wprowadziła do swojej oferty wyjątkowe i eleganckie opakowanie dla wina Cordon Negro o nazwie "French Kiss". Wino Cordon Negro w opakowa
Co zrobić, aby z dużego wydarzenia sportowego odbywającego się w naszym mieście, regionie czy kraju stworzyć dobry produkt turystyczny? Czy Polsce uda się wykorzystać potencjał, jaki niesie ze sobą EURO 2012? Jak mogą nam w
Gdańsk, 3 kwietnia 2006 ENERGA mecenasem wydania filmu, przywołującego ostatnią wizytę Jana Pawła II w Trójmieście Już po raz trzeci Koncern Energetyczny ENERGA SA jest mecenasem wydania płyty, wspominającej wielkiego Pola
Początek grudnia oficjalnie uznać można za czas, kiedy Polacy zaczynają myśleć o skompletowaniu listy świątecznych podarunków. Z badań Deloitte wynika, że w tym roku wydatki Polaków na święta wyniosą o 12 proc. więcej n
W VII Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach (European Economic Congress ? EEC) wzięło udział 7500 reprezentantów środowisk gospodarczych z całego świata, 700 panelistów, 550 przedstawicieli mediów. Wybrane wypowiedzi
Warszawa 19 marca 2007 - W tegorocznej edycji Shell Eco-marathon po raz drugi uczestniczyć będą Polacy. Dwie drużyny z Politechniki Warszawskiej wystartują w zawodach najbardziej oszczędnych energetycznie pojazdów. W Eco-m
Polskie Stowarzyszenie Public Relations zostało patronem Konferencji "Trendy i narzędzia media relations" organizowanej przez Polską Agencję Prasową.Konferencja, która odbedzie się 28 października 2004 roku jest skierowana do