Już 22 kwietnia w Stalowej Woli odbędzie się spotkanie ogólnopolskiego programu ?Voltaren MAX. Rozruszaj Stawy??. Powstał on z myślą o Seniorach, którzy chcą walczyć z uporczywym bólem stawów i nadal cieszyć się sprawnoś
Złożenie wniosku o dofinansowanie z unijnych funduszy lub wejście na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych były dotąd najpopularniejszymi sposobami, by pozyskać kapitał na produkcję i dystrybucję gry. Ale alternatywnyc
AlleWakacje to najnowszy projekt lidera polskiego rynku e-commerce - Grupy Allegro. Tym razem poszerza ona swoją działalność o rynek branży turystycznej. Nowy serwis oferuje dostęp do ofert sprzedaży wy
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Greenbag to nowi klienci Agencji Edelman Polska. Współpraca z Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. obejmuje działania z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz marketingu konsumenc
Podczas wczorajszej gali wręczenia Złotych Spinaczy - którymi branża Public Relations nagradza najlepsze kampanie - Imago Public Relations odebrała aż trzy statuetki, w tym po raz drugi z rzędu nagrodę w kategorii „
16 czerwca 2008: Już po raz trzeci z rzędu paliwo wyścigowe Shell V-Power Diesel dowiozło zwycięski zespół Audi na pierwsze miejsce 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Ostatnie zwycięstwo udowodniło, że siła oraz wydajnoś
Zima bywa mroźna i sroga, w tym jednak jej urok. Białe płatki fruwające w powietrzu, spowite śnieżnym puchem wzgórza i mróz trzaskający pod butami. W każdym z nas drzemią wspomnienia, gdy jako dzieci nie mogliśm
Nexto.pl, największy polski sklep z cyfrowymi książkami i prasą wprowadza, jako pierwszy na rodzimym rynku e-publikacji, bardziej przyjazny i opłacalny dla klientów model dystrybucji. Zamiast kupować konkretne produkty, u�
Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę ze Student Travel Schools Polska, wiodącą firmą w branży turystyki edukacyjnej. Neuron zajmie się doradztwem strategicznym oraz bieżącą obsługą firmy, a także
10 września, w sieci pojawiła się strona, która wywołała burzę w polskim internecie. Tylko w ciągu pierwszego tygodnia funkcjonowania, na stronie www.otwieramy.pl zarejestrowało się ponad 22 tys. Internatów